Hva har du på pinnen i kveld?

Her er det boots til jenta av restegarn mens jeg venter på garn til snøløvgenseren :)
 
Kåpe!
 
7b6ec1cab070d2d1bcee68ba0ce614a8


Akkurat ferdig med søtnoslue, første plagget jeg noen gang har strikket :D
 
Vinterblusen fra Paelas
 
7b6ec1cab070d2d1bcee68ba0ce614a8


Akkurat ferdig med søtnoslue, første plagget jeg noen gang har strikket :D
Så fint det ble :) Den er kjempekjekk å strikke den der. Holder på med min andre ;)

Skal du hekle blomstene også? Jeg styrte veldig med det, men fikk det til til slutt ved hjelp av heklevideoer på nett :p Hadde aldri heklet en maske før...

Her er min første søtnoslue:
ImageUploadedByBV Forum1444366514.409752.jpg
 
Så fint det ble :) Den er kjempekjekk å strikke den der. Holder på med min andre ;)

Skal du hekle blomstene også? Jeg styrte veldig med det, men fikk det til til slutt ved hjelp av heklevideoer på nett :p Hadde aldri heklet en maske før...

Her er min første søtnoslue:
Vis vedlegget 140207

Åå, den var jo enda bedre enn min :D

Nei, de der dumme blomstene har jeg gitt opp for lengst.. Strikket en sløyfe da, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal feste den eller ikke :confused:
6533732203df12c5679450fe3b48e931
 
Driver på men en kjappstrikkadrakt, brukt lang tid denne gangen =P Merker jeg må strikke noe annet snart, bare få ferdig de 1,5 jeg har igjen som jeg har bestilling på :p
 
Åå, den var jo enda bedre enn min :D

Nei, de der dumme blomstene har jeg gitt opp for lengst.. Strikket en sløyfe da, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal feste den eller ikke :confused:
6533732203df12c5679450fe3b48e931
Var jo søt den sløyfa også :)

Jeg slet også veldig med de blomstene altså, mye prøving og feiling, men sååå fornøyd da jeg endelig skjønte det :p Det jeg gjorde til slutt, var å søke etter video av noen som heklet blomster. Den jeg fant var ikke lik klompelompeblomsten, men prinsippet var ganske likt, så da skjønte jeg endelig hvordan jeg skulle gjøre ;)
 
Back
Topp