Hva har du på pinnen i kveld?

Siste rest på flettejakka til prinsessa i magen :)
 
4a9044ad69759330992c378df2aaff4d


Endelig ferdig :D Mangler bare knapper og sying av noen tråder :)
 
Sommertopp til frøkna
 
Jeg har kjappstrikka drakt fra Paelas.
 
Kommet nesten av pinnen, bare lommer, tråder og knapper igjen på en Pocket Playsuit.
Vis vedlegget 131735

Fikk akutt strikkesperre for noen dager siden.. Komisk men føles skikkelig kritisk fordi jeg elsker å holde på med håndarbeid, og med mye rygg/bekken/generell kroppsvondt, kynnerne og nedpress (bare 17 dager igjen til ks, jippi), så er strikketøyet noe jeg får til å holde på med, og som jeg slapper av med. Var innom svigermor i går og hun hadde prøvd p starte på en osloanorakk til tantejenta mi, rekt opp mange ganger allerede på nederste kant og ville egentlig kaste "hele dritten", så hun ble superglad da jeg tilbød meg å strikke på den. Herlige lillafarger og tykke pinner så passet meg ypperlig :D

Var forresten supert å få litt inspo fra denne tråden :)
 
ImageUploadedByBV Forum1441047985.217773.jpg

Ferdig med osloanorakk str 6-12 mnd, uten hette. Montering tar jeg senere, er så kjedelig! Nå skal jeg legge opp og starte på "høstløvdress" i str 6 mnd
 
Har starta på daisyjakke til eldstesnuppa. :)
 
Måtte google den. Såå fin den er. Hvilke farger har du?
Hu har valgt farger selv. Så hu ville ha beige i grunnfarge. Lynglille, gammelrosa og naturhvit. :) har og strikka til de to minste
 
Hu har valgt farger selv. Så hu ville ha beige i grunnfarge. Lynglille, gammelrosa og naturhvit. :) har og strikka til de to minste

Høres ut som det kommer til å bli en fin og fargerik kombo ;)
 
Back
Topp