Hva har du og babyen gjort i dag?

Vi har hentet lerret bilder (nyfødt og gravid bildene) på posten, gjort litt husarbeid og vi har lekt på babygymen (nå snur hun seg snart rundt! Igår oppdaget hun hvordan bruke beina til å åle seg rundt!!)
Så har vi laget middag og bare "snakket" sammen og kost. 1 episode av broen og hengt opp lerret. Koselig dag :Heartred
 
Så bra! :) Har det vært avvik på de?
Neida, alt så fint ut både på nyfødt-screeningen og hos legen på 6-ukerskontrollen, er pga meg hun måtte inn på ekstra sjekk (jeg har medfødt hoftefeil og da er de pålagt å sjekke hoftene med ultralyd).
 
Åh er du stressa ? Håper lille er "snill" slik at du får en fin uke!
Litt, vi har jo vært sammen med henne begge to hver dag og natt siden hun ble født, så blir rart å være alene om alt. Foreløpig har hun vært verdens snilleste, krysser fingrene for at uka fortsetter slik :)
 
Litt, vi har jo vært sammen med henne begge to hver dag og natt siden hun ble født, så blir rart å være alene om alt. Foreløpig har hun vært verdens snilleste, krysser fingrene for at uka fortsetter slik :)
Skjønner godt det!
Du kommer nok fort inn i det! Husker jeg synes det var dritskummelt å være alene første gangen(e) men etter noen dager er det nesten enklere (på en måte) for da styrer jeg dagen mer selv. :)

Så bra at hun er snill med mammen sin :D det har hun kanskje etter pappaen ?:hilarious::angelic:
 
Skjønner godt det!
Du kommer nok fort inn i det! Husker jeg synes det var dritskummelt å være alene første gangen(e) men etter noen dager er det nesten enklere (på en måte) for da styrer jeg dagen mer selv. :)

Så bra at hun er snill med mammen sin :D det har hun kanskje etter pappaen ?:hilarious::angelic:
Ja, merker jo at det går veldig greit alene også :)

Haha ja, det har hun nok fra han [emoji1][emoji56]
 
I dag er vi bare hjemme og slapper av og gjør litt husarbeid :)
 
Vi har vært på besøk hos min bestemor :) så glad for at lille har tre spreke oldeforeldre, håper hun får ha dem i mange år fremover [emoji178]
 
Vært hjemme på formiddagen, ammet og sovet. Hentet storebrødrene i barnhagenen og da bar det bort til svigers på middag, deilig å slippe å lage selv:D:happy:
 
Vært i byen med en venninne. Gått tur og shoppet og spist lunsj. Gikk lang tur med bikkja senere. Så bare slappret av hjemme.
 
Koselig tråd ♥ Kjenner jeg er litt misunnelig på dere med babyene deres :D
 
Vært på barseltreff. Skal snart lage kake siden det er bursdagen min idag :Heartred
 
Vært å matet endene, hele familien :) frøkna syns det er så gøy med gakk-gakk:happy:
 
Dro til bestemor som skulle passe mini mens jeg hadde tannlegetime,
også var vi der 4-5 timer etterpå.
Det var koslig.
Nå venter vi på at pappa skal lage middag :)
 
Vært hos dyrlegen, på dyrebutikk og lunsj med lillesøster.
 
Idag er jeg hjemme med alle tre , vi har tatt vinterferie:happy: Er bare inne,.
 
Slappet av hjemme og gått halvannen times trilletur i flott vær :)
 
Back
Topp