Hva har du i vognen nå på våren

Eli.sin

Betatt av forumet
Det var 14grader i Bergen idag.
Jeg måtte hive ut voksi vinter vognpose da det ble for varmt for snuppa å ligge i den.
Jeg er så usikker på hva hun kan ligge med.
Dyne? Flis teppe?
Jeg har helt seriøst glemt alt siden storebror var baby. (Skam)
Hva bruker dere?
 
Det var 14grader i Bergen idag.
Jeg måtte hive ut voksi vinter vognpose da det ble for varmt for snuppa å ligge i den.
Jeg er så usikker på hva hun kan ligge med.
Dyne? Flis teppe?
Jeg har helt seriøst glemt alt siden storebror var baby. (Skam)
Hva bruker dere?
Jeg bruker vårpose og dyne[emoji52] Frøkna har da på seg vanlige klær samt lue og votter. Hvis jeg har på henne ytterklær så blir hun for varm, det kan gå med en ulldress utenpå, men da må dynen droppes[emoji4]

Frøkna her er veldig varm da, får veldig fort varmeutslett[emoji85]
 
Ulldress + teppe eller dyne.
På de kaldeste dagene fortsatt i vinterposen men da uten noe ekstra tøy, kun lue.
 
Her er det ullfleecedress og easygrow lite, var 13 grader her i går og det var første dag uten voksi. Lite posen er ganske tynn, og det er litt kaldt i skyggen så jeg kjører dress og pose for nå.

Bilstolposen vurderer jeg å kutte også, hun blir ganske varm. Samtidig så er den veldig praktisk når vi setter bilstolen på vogna og triller på butikk etc. Er meldt 17 grader til uken, så dette er nok siste uken med bilstolpose.
 
Jeg har gått over til dundyne og teppe over og en ulljakke, lue, lange ullsokker og votter på frøkna :)
 
Min lille er så varm av seg, så jeg kan ikke ha på for mye.
Vi har i utgangspunktet en ullpose med dundyne i. Men dundyna tenker jeg at jeg må ta ut nå. Så da blir det bare ullbody/strømpebukse, ulldress (lue,sokker og votter) og selve ullposen.
I går var hun svett etter tur, å da lå hun i kun Body/strømpebukse i posen med dyna i.
 
Har akkurat kjøpt en vårpose som skal i bruk. Litt usikker på hva hu skal ha på seg for hu er som meg, varm ;) Blir vel "inneklær", ulljakke, sokker, lue og votter samt pledd oppå posen :)
 
Her har vi kun brukt easygrow lite og body og strømpebukse de siste dagene. Har lammeskinn i bunnen. Tror det har vært mellom 7 og 10 grader. Er det kjøligere så bruker vi ullteppe i tillegg.
 
Ligger på lammeskinn, og har dyne+teppe. Bruker fortsatt mest ull, men da ullbody og bukse/strømpis, og tynn ulldress :)
 
Min lille er så varm av seg, så jeg kan ikke ha på for mye.
Vi har i utgangspunktet en ullpose med dundyne i. Men dundyna tenker jeg at jeg må ta ut nå. Så da blir det bare ullbody/strømpebukse, ulldress (lue,sokker og votter) og selve ullposen.
I går var hun svett etter tur, å da lå hun i kun Body/strømpebukse i posen med dyna i.

Min er også veldig varm baby. Har flis teppe og dundyne. Hun har bare et lag med bomulls klær og tynn lue. Er sykt svett når jeg tar henne opp. Er bare 12g her. Tør liksom ikke ta vekk mer nå. Redd hun skal bli kald eller syk.
 
Her holder det stort sett med ullteppe nå. Noen ganger ingenting.
Har på seg body og bukse, av og til en tynn jakke.
 
Eg har for første gong invistert i vårpose, kjøpte easygrow lite. Så no bruker han den + ullpledd. Varierer kva han har på seg i den utifrå temp.
 
Den har vi og bestilt. Kommer forhåpentligvis idag [emoji4]

Vi fekk vår fredag og eg er veldig fornøgd! Lett å regulere med ekstra teppe eller opne godt opp.
Slo til å med på stortromma å slo til med blå pose :king (kjører vanligvis safe med grått/svart)
 
Vi fekk vår fredag og eg er veldig fornøgd! Lett å regulere med ekstra teppe eller opne godt opp.
Slo til å med på stortromma å slo til med blå pose :king (kjører vanligvis safe med grått/svart)

Høres bra ut! [emoji4]

Her og, samboeren er så lei av at folk ikke ser om det er jente eller gutt så da ble det rosa [emoji23]
 
Back
Topp