Hva har du i smoothien?

Lykketreff

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle begynne å lage smoothier igjen etter en lang pause, men vil gjerne ha tips til spennende ting å lage dem med :)
 
Jordbær, banan og yoghurr, fast takst. ;p
 
Appelsinjuice, vaniljeyoghurt, banan og div frosne bær/smoothiemix
 
Tropisk smoothie-mix, ingefær, grønnkål og eplejuice. Eventuelt med en halv grapefrukt hvis du liker det litt bittert [emoji484]
 
Jordbær, banan og yoghurr, fast takst. ;p

Appelsinjuice, vaniljeyoghurt, banan og div frosne bær/smoothiemix

Tropisk smoothie-mix, ingefær, grønnkål og eplejuice. Eventuelt med en halv grapefrukt hvis du liker det litt bittert [emoji484]

Kjøper ferdige smoothieblandinger på Coop. :D

Takk for tips! Skal prøve ut disse :) noen ganger er det så godt å få nye ideer :D
 
Avocado, spinat, grønnkål, juice, frosne bananer, kiwi, frø, bær og alle mulige vanlige frukt.
Samme her, minus grønnkålen...bruker litt revet kokos i innimellom, og så er det godt med skyr eller vaniljekesam :)
 
Bruker alt mulig rart at frukt og grønt.. også veldig godt med kokos,honning, chili m.m
Rett og slett bare fantasien som setter grenser.
 
Ikke så fantasifull så har fulgt et hefte fra helsestasjonen.

Joghurt, biola, banan og frosne bær. Og havregryn.

Laget med appesinjus, banan og bringebær en dag da. Ikke så dumt det heller. Men mindre "mat i"
 
Samme her, minus grønnkålen...bruker litt revet kokos i innimellom, og så er det godt med skyr eller vaniljekesam :)
Må jeg prøve en gang. Grønnkål er godt i smoothie det, spesielt kombinert med mango.
 
Frosne blåbær, banan, grønnkål, spinat, yoghurt, jordbær, juice og linfrø[emoji2]
 
Kokosmelk, bær, banan og avokado. Sistnevnte gir smoothien en god kremete konsistens (man kjenner ikke noe til avokadosmaken, alt det andre overdøver den[emoji6])
 
Min standardsmoothie inneholder: Mango, ananas, banan, mager kesam, litt havregryn, melk og vann.

Frisk og god og samtidig også mettende :)
 
Avocado, spinat, grønnkål, juice, frosne bananer, kiwi, frø, bær og alle mulige vanlige frukt.

Samme her, minus grønnkålen...bruker litt revet kokos i innimellom, og så er det godt med skyr eller vaniljekesam :)

Bruker alt mulig rart at frukt og grønt.. også veldig godt med kokos,honning, chili m.m
Rett og slett bare fantasien som setter grenser.

Ikke så fantasifull så har fulgt et hefte fra helsestasjonen.

Joghurt, biola, banan og frosne bær. Og havregryn.

Laget med appesinjus, banan og bringebær en dag da. Ikke så dumt det heller. Men mindre "mat i"

Må jeg prøve en gang. Grønnkål er godt i smoothie det, spesielt kombinert med mango.

Frosne blåbær, banan, grønnkål, spinat, yoghurt, jordbær, juice og linfrø[emoji2]

Veldig godt! Liker grønnkål i salat og mat, men ikke i smoothie.

Kokosmelk, bær, banan og avokado. Sistnevnte gir smoothien en god kremete konsistens (man kjenner ikke noe til avokadosmaken, alt det andre overdøver den[emoji6])

Min standardsmoothie inneholder: Mango, ananas, banan, mager kesam, litt havregryn, melk og vann.

Frisk og god og samtidig også mettende :)

Her var det mye godt! Har aldri prøvd kokosmelk, avokado, chili eller honning før! Og grønnkål har jeg bare brukt i juice :)
 
Basen jeg bruker er

[emoji444]Naturell yogert/vaniljeis
[emoji444]Avokado
[emoji444]Banan
[emoji444]juice av sitron eller appelsin


Så bruker jeg bær frukt om hverandre bare fantasien som stopper
 
Vaniljeyoghurt, banan, rått egg, blåbær (frosne) og jordbær.
Gjerne litt appelsinjuice, kiwi, bringebær eller annet jeg finner tak i.
 
Back
Topp