Hva har dere til middag i dag?

Fiskekaker
 
Hjemmelaget pizza
 
Blir kjøttdeig og spagetti i dag, satser på å ta av litt til lille også [emoji5]
 
Blir grilling i dag også, benytte oss av det når det er finvær :)
 
Til middag i dag hadde vi hjemmelagede hamburgere. I morgen blir det lasagne med salat og søndag blir det fiskepakker i folie med laks, torsk, scampi, potetskiver, asparges og gulrøtter. Dampet blomkål ved siden av. Nye livretten vår :)
 
Hjemmelaget pizza i dag
 
Reinsdyrskav med salat og tyttebærrømme i wrap. Enkleste middagen jeg vet om og fantastisk godt!
 
Reinsdyrskav med salat og tyttebærrømme i wrap. Enkleste middagen jeg vet om og fantastisk godt!

Hørtes godt ut! Steker du reinsdyrskavet bare med litt krydder? Og tyttebærrømme er bare litt tyttebær og rømme rørt sammen? :)
 
Hørtes godt ut! Steker du reinsdyrskavet bare med litt krydder? Og tyttebærrømme er bare litt tyttebær og rømme rørt sammen? :)
Jepp :) Steker reinddyrskav med salt og pepper, blander et par spiseskjeer tyttebærsyltetøy i en passende mengde rømme, varmer tortilla og setter fram Baby Leaf salat. Tar ti minutter fra start til slutt. Bruker lengre tid på å lage posesuppe :p
 
Nå har jeg lest igjennom alle rettene, men finner ingenting jeg har lyst på akkurat I DAG! :(
 
Wok
 
Back
Topp