Hva har dere til middag i dag?

"digg vegetarlasagne"

Ikke mye digg, mildt sagt
Nå er ikke jeg vegetarianer, eller veldig glad i sånne grønnsaker. Så andre liker det kanskje. Mannen var eneste hos oss som likte. Eller. Spiste i alle fall utrn vansker.

Aner ikke hvorfor han kjøpte det og skal heller lage lasagne vi liker og ha halvferdig i fryseren til travle dager...
 
Chicken korma
 
Svinkekam i går og restene i dag
 
Bakt laks med superris, dampede grønnsaker, og litt soyasaus. Blærk, vanligvis glad i det, men sammenlignet med pizzaen de andre satt og momset i kantinen i dag, mens jeg satt der med brødskivene mine, er det litt nedtur. I morgen blir det indisk, på restaurant og greier, da, så det veier litt opp.
 
Vurderer enten tagliatelle med stekt laks, dampet brokkoli og hollandaisesaus eller fullkornsspaghetti med svenske kjøttboller/stekt kylling og tomatsaus :) Er i skikkelig pastahumør idag.. :)
 
I dag blir det torsk i form med epler, rødløk, stangselleri, og brokkoli, med litt kokosmelk og dill. Serveres antageligvis med ris.
 
Kylling og salat
 
I går hadde vi god gammel barndomsklassiker; fiskekaker i brun saus, med makaroni og grønnsaker.

I dag blir det en heftig runde spaghetti og kjøttdeig. Med masse grønnsaker i kjøttsausen. Mannen har satt foten ned og vil måle opp spaghettimengden, for jeg er visstnok alt for gniten på den fronten...
 
Igår hade vi kyllingsuppe och barnen elska det :)
Idag blir det lassagne :)
 
Idag blir det kylling og ovnsbakte poteter :)
 
Barnen kommer hjem kl 12:30-13 så først blir pannnekaker så ska me ha kyllinggryta før det ælskar dom. Spør efter det igjen. Vi åt det i tirsdags
 
Fiskekaker med potet og gulrot
 
Back
Topp