Hva har dere tenkt å kjøpe i farsdagsgave?

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Farsdag er rett rundt hjørnet og ettersom dette er vårt første barn sammen (han har en sønn fra tidligere forhold) så føles det ganske stort, iallfall for meg :p
Han ønsker seg en tatovering dedikert til vår datter og han vil at jeg skal tegne denne som alle andre tatoveringer han har. Så jeg tenkte å tegne denne og booke en tid til å tatovere den :)
Hva har dere tenkt å kjøpe/lage? :)
 
Jeg er ikke vant til å feire farsdag og morsdag, men du sier noe der... Det hadde jo vært stas! Hadde tenkt å kjøpe minimeis til enten bursdag eller jul, men kanskje det passer bedre til farsdag? Må se om jeg rekker å bestille :)
 
  • Liker
Reactions: VHN
Han får minimeis:) De har farsdagstilbud nå:)
 
Ser at Nøstebarn har bestefartrøye i ull til voksne. Han er veldig glad i begge deler - så hadde nok blitt glad for en kombo av de to:D Og så har vi kjøpt litt diverse til lillegutt derfra så det kunne vært morsomt at pappaen også fikk derfra. Litt dyrt og litt dårlige bilder i nettbutikken - men tror jeg bestiller og heller evnt returnerer hvis den ikke er så fin som jeg tror.
 
så fin gave du planlegger!!

jeg har litt lyst å gjøre litt ut av det, første farsdag her i huset også! Men han er mer avslappet. så det er mulig det bare blir en farsdags-kake rett og slett.. jeg har ingen idé om hva jeg kan finne på ellers o_O
 
  • Liker
Reactions: VHN
Har tenkt litt her også, men tror jeg ender med kake og god middag :) Blir fort mange gavedager om man skal ta av på farsdag også...
 
Samboeren min har bursdag bare et par uker etter farsdagen, så Minimeis blir en kombinasjonsgave fra meg og baby :) Håper det faller i smak!
 
Blir nok blomster og kanskje et par sigarer :) De to eldste barna lager noe fint til han på skolen.
 
Jeg har kjøpt et kort som ungene kan tegne i. Kommer ikke til å kjøpe noe gave. Vi har 8 årsdag uken før. Jeg lager gjerne en god frokost og middag, men nå har vi såpass mange ting å feire den neste tiden at jeg ikke orker å gjøre så mye ut av farsdagen. Han er jo ikke min pappa, så barna får heller kose litt ekstra med han :p
 
Her skal jentene våres få lage håndavtrykk på en t-skjorte. I fjor laget treåringen en T-skjorte med litt hjelp fra meg(hadde skrevet pappa i teip, så fikk hu male på, så når det tørket og teipen forsvant sto det Pappa i en fargerik firkant ). Han ble helt rørt og bruker den utrolig mye.
 
Vi er litt praktiske når det kommer til gaver, så her får far jeans-joggebukser - perfekte til å leke med barna i, men fremdeles ok å se på... ;)
 
Vi er litt praktiske når det kommer til gaver, så her får far jeans-joggebukser - perfekte til å leke med barna i, men fremdeles ok å se på... ;)
Kan jeg få se link? Hørtes ut som noe behagelig jeg kunne tenke meg å kjøpe :p
 
Skal skrive et veldig fint kort der jeg forteller at han er verdens beste pappa til lillegutt,pluss at jeg skal kjøpe ei ytterjakke til han ✌
 
Jeg tenker å bestille et krus med bilde av S og teksten "verdens beste pappa". Og bake en kake :)
 
Etter inspirasjon fra nett har jeg nå ordnet "fagbrev" til ham som verdens beste pappa også.... Hentet inspirasjon herfra: http://www.esetrandesign.no/product/fagbrev-i-verdens-beste-pappa . Min versjon er litt mer lik et vanlig fagbrev i utformingen og "underskrevet" av Administrerende førstefødt og Sjefsprinsessa (legger ut bilde på hva gjør du nå-tråden på skjult). Håper det vil falle i smak ;)
 
Endte opp med bestefartrøye og mummipappa-krus. Gleder meg til å overraske han❤️ (mannen min er den typen som ikke har oversikt over slike dager og er blind for all reklamen:p)
 
Back
Topp