Hva har dere på i vogna?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
For tiden? Her har det vært jakke + teppe og sko. Men nå som det begynner å bli kaldere har jeg funnet frem Easygrow hood-posen. Super vognpose :) Er så kjekt å bare sette henne oppi den istedet for å surre med teppe osv.
 
mIn sitter ikke i vogn lenger - men minste bruker ullunderlag og dyne :)
 
mIn sitter ikke i vogn lenger - men minste bruker ullunderlag og dyne :)
Aldri? Går han selv på lange turer osv? Ikke dårlig det da :D
Her har jeg henne i vogn hvis vi tar toget til byen og skal handle (og gå i timevis), er 800 meter til stasjonen. Hun ber om å bli båret etter 500 meter ;)

Ull er gull :)
 
Aldri? Går han selv på lange turer osv? Ikke dårlig det da :D
Her har jeg henne i vogn hvis vi tar toget til byen og skal handle (og gå i timevis), er 800 meter til stasjonen. Hun ber om å bli båret etter 500 meter ;)

Ull er gull :)
Vel, de gangene vi hat tatt med vogn, så må han tvinges ned i den og roper uuuuut,gååååå. Høres jo ut som den dumme mammaen ;)

Så.har droppet den siste par mndne. Spesielt siden vognen til minste yar opp all plassen i bilen bak. Men på sikt tar jeg nokbæreselen med. Tipper han kommer til punkt hvor h vil bæres, ja
 
Vel, de gangene vi hat tatt med vogn, så må han tvinges ned i den og roper uuuuut,gååååå. Høres jo ut som den dumme mammaen ;)

Så.har droppet den siste par mndne. Spesielt siden vognen til minste yar opp all plassen i bilen bak. Men på sikt tar jeg nokbæreselen med. Tipper han kommer til punkt hvor h vil bæres, ja
Hadde det sånn her og, så veit hvordan det er, og alle glor :p hehe... ikke gøy.
Er han tung?
 
Etter snart 12 uker med sykdom, vekttap osv.. så har han ikke energi til å gå så langt lenger. Har med vogn overalt og har voksi urban i vognen. Har på ulldress eller fleecedress og lue/balaclava
 
Etter snart 12 uker med sykdom, vekttap osv.. så har han ikke energi til å gå så langt lenger. Har med vogn overalt og har voksi urban i vognen. Har på ulldress eller fleecedress og lue/balaclava
Voksi urban er jo god, hadde den! (Solgte den, trengte ikke 2 vognposer).
Dakar lille.. :( finner ikke ut noe?
 
Voksi urban er jo god, hadde den! (Solgte den, trengte ikke 2 vognposer).
Dakar lille.. :( finner ikke ut noe?
Bakteriell bronkitt. Astma? Virus. River av meg håret snart, ikke at det er så mye igjen av det at det gjør noe.
 
Dunpose. Så det hun skal ha på den dagen og gjerne ulldress eller jakke og sko eller ulltøfler.
 
Her har vi kun brukt sånn liten reisetralle siden i våres, så bruker ingenting. Går for det meste selv, men trallen er alltid med, i tilfelle han slår seg vrang og ikke vil bli med hjem :D
 
Back
Topp