Hva har dere i vogna?

Julibeibi17

Flørter med forumet
Hva tenker dere å ha i barnevogna? Er mitt første barn så jeg har virkelig ikke peiling på noen ting :p Må man ha laken over madrassen, og må man ha dyne?:p
 
Og en ting til, noen som har forslag til stelleveske? :) Har babyjogger city elite svart hvis det har noe å si :)
 
Jeg skal ha tisselaken fra apoteket oppå madrassen og vanlig laken over der :) helseteppe til p ha over babyen. Men jeg bor på Østlandet og her er det veldig varmt om sommeren da :)
 
Jeg skal ha tisselaken fra apoteket oppå madrassen og vanlig laken over der :) helseteppe til p ha over babyen. Men jeg bor på Østlandet og her er det veldig varmt om sommeren da :)

Tisselaken er sikkert lurt ja:) Bor litt lengre nord jeg, og her er det ikke spesielt varmt om sommeren, så det er sikkert lurt med ei litt varmere dyne til kalde dager, og helseteppe når det er varmt :)
 
Jeg har easygrow lite som kommer til å bruke i starten og skifter til voksi urban når det blir kaldere :)
 
Mange bruker lammeskinn i vogna uansett årstid, det svaler når det er varmt og er lunt når det er kaldt[emoji6] Jeg har ikke kjøpt det denne gangen men vurderer det[emoji4]

Sommerdundyne og div. tepper/pledd til sommeren og voksi urban til høst/vinter.. Tisselaken kan jo være lurt men som regel er det heller ikke så stort problem å vaske en vognmadrass da den er så tynn. Skal bruke putetrekk som følger med sengesettene under hodet bare så det tar av for noe gulp hvis det skulle dukke opp[emoji4]

Fins et hav av billige og greie stellevesker både på ebay og wish, synes ikke de er verdt prisen i det hele tatt de barneurstyrsbutikkene selger. Svindyrt!
 
Jeg har laken på madrassen, kjøpt voksi breeze vognpose, også har jeg dundyne om det trengs, pluss min mor har strikket ett teppe i babyull:)

Til eldste som vle født i juli 2010 brukte jeg ett teppe på varme dager, og en dyne når det var litt kjøligere.
 
Laken over madrassen, teppe og evt dyne ved behov. Har også en Easygrow lite vår/sommerpose vi kan bruke :) Bruker også gulpeklut i hodeenden.
 
Back
Topp