Hva har dere handlet inn til babyen til nå?

Ingenting.. Handler ikke noe før vi har vært på ultralyd og vet at det står bra til der inne..
 
Jeg har handlet noen små ting, men planene er klare og skrevet liste allerede[emoji1305][emoji23]
 
De store tingene har jeg kontroll på! Jeg skal ønske meg sprinkelseng og vugge til jul :rolleyes: Bilstol kjøper jeg brukt av ei venninne. Vogn får jeg av foreldrene mine, så det stresser jeg ikke med. Med mindre det er veldig lang bestillingstid på Emmaljunga?
Småting har jeg startet med. Liker å spre utgiftene over litt tid. Nå «fokuserer» jeg på dyner, madrasser, laken, sengesett, vaskekluter osv. :)
 
Ingenting.
Prioriterer jul nå først og fremst så skal jeg kose meg med innkjøp etter oul på nyåret:)
 
Har kjøpt bittelitt klær i nyfødtstørrelser, for det vi hadde etter storebror har vi stort sett gitt bort. Ellers har jeg kjøpt ei slyngevugge og et babynest brukt, og sånne kroker til å henge handleposer i på vogna :)

Vi trenger seng og litt utstyr til stellebord (har kommode og stellemadrass fra før), og så skal vi kjøpe ei sportsvogn brukt av noen venner. Senga og madrass blir nok kjøpt ny med mindre noen plutselig selger akkurat den vi skal ha (Gonatt fra Ikea i grå) brukt i nærområdet, ellers forsøker vi å kjøpe brukt hvis vi mangler noe mer. Klær har vi mye av, og jeg strikker mye også.
 
Har masse etter storebror, men kjøpte en Lillelam dress+lue i dag, for det var 25% rabatt. Kjøpte i str 68, så kan babyen ha det neste høst[emoji4]
 
Ingenting [emoji85] har heldigvis masse etter storebror! Får begynne å se gjennom å handle inn litt ekstra siden to trenger mer enn en [emoji85] må blant annet ha ny bil, og vogn!
 
Noen få nøytrale plagg, vognbag, søskenbrett og lekegrind! Ellers har vi alt dersom det blir jente, men om det skulle bli gutt må omtrent alt av klær kjøpes nytt :angelic:
 
Ikke kjøpt noe. Har alt vi trenger av store ting etter kommende storesøster. Eneste vi trenger er en til base til bilstol, da vi har to biler nå.

Klær og sånt venter vi med til vi forhåpentligvis vet kjønn etter oul. Blir det jente har vi det meste (storesøster født på samme årstid), blir det gutt må det handles en del nytt av klær [emoji4]
 
Ingen ting. Tror ikke jeg kommer til å handle stort før vi vet kjønn. Har alt til jente...
vel, har kjøpt garn og strikker på små søte (kjønnsnøytrale) plagg da. [emoji846]
 
Ikke noe! :) venter og ser til vi finner ut kjønn. Har det som trengs til gutt, så blir det jente, trengs det noe påfyll av farger og fasonger vi ikke har:)
 
Seng, madrass. Og så har jeg fått vogn, uro, sengehimmel og div av søstera mi og noe klær fra mamma:) venter litt med å handle etter oul da jeg forhåpentligvis får vite kjønn
 
Har fått mye av venninner som er ferdig med barn... men har kjøpt lekegrind og litt småtteri fra lillelam.. siden det var på tilbud nå! Gleder meg til å få vite kjønn, så vi kan handle inn litt mer!
 
Mannen har bestilt en håndlaget vugge av en bekjent som bedriver pensjonisttida med treskjæring. Resten venter vi med til jule- og nyttårsstria har lagt seg. Det ser ut til at vi får arve/kjøpe brukt det aller meste fra familie/venner, så da er det stort sett bare småplukk igjen å kjøpe selv [emoji4]
 
I utgangspunktet har vi vel alt nødvendig fra de andre. Men jeg har lyst på nytt stellebord og mannen har lyst på ny vogn. Så får se hva det blir til. Så blir det helt sikkert litt kleskjøp etterhvert [emoji6]
 
En pysjamas bare :) har en gutt og jente så har det meste:) og så synes jeg nøytrale klær er sååå kjedelig :p alt annet har vi :)
 
Back
Topp