Hva har dere gjort i dag?

Ja elsker det! [emoji173] Men jeg har en kose gutt da som gjerne kommer til meg for å sitte på fanget [emoji173][emoji4]
Ja, frøkna her kommer også ofte for å kose på fanget. Men varer bare 10-15 sekunder :p ikke i nærheten av å sovne. Savner den tiden hun alltid sovnet i armene mine!
 
Ja, frøkna her kommer også ofte for å kose på fanget. Men varer bare 10-15 sekunder [emoji14] ikke i nærheten av å sovne. Savner den tiden hun alltid sovnet i armene mine!
Ja det skjønner jeg godt at du gjør da! Er vel ikke lenge til jeg får ha der sann heller, får nyte det så lenge det varer [emoji173][emoji4]
 
Idag har jeg baka, vært på hockey kamp og nå legger jeg negler mens snuppa sover :)
 
Ja, frøkna her kommer også ofte for å kose på fanget. Men varer bare 10-15 sekunder :p ikke i nærheten av å sovne. Savner den tiden hun alltid sovnet i armene mine!

Sånn er min og.. vil ofte ha kos, men ikke lenge om gangen [emoji13] savner tiden han sov på brystet mitt[emoji173]️
 
Sånn er min og.. vil ofte ha kos, men ikke lenge om gangen [emoji13] savner tiden han sov på brystet mitt[emoji173]️
Ja, det verste var at jeg ofte da tenkte at det var slitsomt! Og nå er det det jeg savner mest!
 
Back
Topp