Hva har dere gjort i dag?

Skikkelig kontraster på været i dag, noen har vårstemning og sol, andre har masse snø og vinter! Norge[emoji173]
 
Last edited:
Det skjønner jeg :) er det lett å få seg dagjobb med det du er utdannet som?
Nja, jeg er utdannet barnevernpedagog, og eneste er vel saksbehandler i barnevernet, men har ikke lyst til å jobbe med det i samme kommune som jeg bor og det er en utfordrende jobb psykisk, tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben når jeg dro hjem [emoji53] håpet nå er å kanskje kunne søke på en stilling i en barnehage for eksempel eller innenfor skole [emoji4] men er åpen for det meste bare jeg kan jobbe dag [emoji4][emoji106] om det så er noe heeeelt annet jeg må gjøre [emoji4]
 
Nja, jeg er utdannet barnevernpedagog, og eneste er vel saksbehandler i barnevernet, men har ikke lyst til å jobbe med det i samme kommune som jeg bor og det er en utfordrende jobb psykisk, tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben når jeg dro hjem [emoji53] håpet nå er å kanskje kunne søke på en stilling i en barnehage for eksempel eller innenfor skole [emoji4] men er åpen for det meste bare jeg kan jobbe dag [emoji4][emoji106] om det så er noe heeeelt annet jeg må gjøre [emoji4]
Åja. Ja, det tror jeg er en psykisk tung jobb! En venninne av meg er også barnevernspedagog og hun jobber som ped.leder i barnehage. Men hun har måtte skrive under kontrakt om at hun bygger på utdanningen sin de neste fem årene for å kunne beholde stillingen.
 
Har vore til legen med N, dei ville sjå på han sidan det er så kort tid sidan forrige ørebetennelse. Ikkje noko å gjere no heller, utanom nesespray og smertelindring.

I kveld blir det pizza og film med dei store. Storebror sin tur til å velge film, spent på kva det blir.
 
I dag har jeg rydda masse i huset, lekt med lillegutt, bakt og slappa av. I kveld blir det hjemmelaga pizza og tv med mannen når A er lagt [emoji5]
 
Har rydda. Vaskat klær, vart en tur på Fretex igjen :p. Hæmtat barnen i BHG. Legger L nå. Hører de 2 andra krangla og jenta delar ikke lekers hør eg ældste si
 
Vi har hentet pappa på flyplassen, lekt på lekeplassen i byen, spist lunsj på kafé og kjøpt vår/høstdress :) så nå er det avslapning, sosialisering med pappa og prøve å få skravlet litt :)
 
Back
Topp