Hva har dere gjort i dag?

I sengen. Sko ønska han sov i vognen som nå typ så kan eg ta en tur i fina vædret

Åh, må vær slitsomt at han ikke kan sove i vogna. Her har vi det omvendt egentlig. Tiril sover kun i vogna på dagtid, er kun om hun har sovnet i armene våre at vi kan legge henne i senga :p
På kveldstid er det ikke noe problem å legge henne i senga :p
 
Åh, må vær slitsomt at han ikke kan sove i vogna. Her har vi det omvendt egentlig. Tiril sover kun i vogna på dagtid, er kun om hun har sovnet i armene våre at vi kan legge henne i senga :p
På kveldstid er det ikke noe problem å legge henne i senga :p

Helt likt her - han sover kun i vogna på dagtid, evt. bilstolen eller bæreselen hvis vi er på farten. Nekter å sove i senga på dagtid, men sover der natta gjennom uten problem [emoji38]
 
Åh, må vær slitsomt at han ikke kan sove i vogna. Her har vi det omvendt egentlig. Tiril sover kun i vogna på dagtid, er kun om hun har sovnet i armene våre at vi kan legge henne i senga :p
På kveldstid er det ikke noe problem å legge henne i senga :p
Ja de e slitsomt før visst han er e så trøtt men ikkje sovna i vognen så e det bara piss å ha han vognen
 
Helt likt her - han sover kun i vogna på dagtid, evt. bilstolen eller bæreselen hvis vi er på farten. Nekter å sove i senga på dagtid, men sover der natta gjennom uten problem [emoji38]

Hun kan godt sove i bilstolen også. Bæreselen blir hun alt for nysgjerrig i, så det funker ikke [emoji23] men nå har hun ikke vært skkkkikkelig trøtt når hun har vært i den da :)
Her sover hun også natta gjennom i senga :) nå står vogna på soverommet vårt og hun sover søtt :) Dritt vær ute så orka ikke trille henne ut [emoji23]
 
Ligger i senga, hører på vinden som sender snø mot vinduet. Nettopp vugget litt på vogna så Tiril sovnet igjen :p
 
I går var det så travelt at eg knapt rakk å stikke snuten innom... Sende ungane på skulen, prøve å sove ein liten lur, på besøk til home start-familien min, kjøre mamma til byn for å hente noko, gjere lekser med ungane, handle og lage klart til klubb og så gå klubb fram til alt for seint. Puh! Godt ikkje alle dagar er sånn..
 
I dag har jeg vært og tatt blodprøver, når mini sov dro jeg på butikken. Så har jeg rydda og lagd middag. Skulle egentlig ta med meg mini ut, men var så dårlig vær at det ble inne-dag på henne.
 
I dag har jeg vært og tatt blodprøver, når mini sov dro jeg på butikken. Så har jeg rydda og lagd middag. Skulle egentlig ta med meg mini ut, men var så dårlig vær at det ble inne-dag på henne.
Kjedelig med dårlig vær :( her er det virkelig vår i dag!
 
Vi har levert bilen på service, gått en tur til byen mens vi ventet, spist lunsj ute, vært på skeidar og kjøpt blackout rullegardin som var på tilbud :p så har vi tuslet litt i hagen og kjent på både snø, gress og grus.
 
Har vart ute og gått en tur så måtte eg inom rema før å kjøper cafe mokka :) ælskar dom :) så hæmta eg barnen i BHG. Så har me spist og eg har lagt L till å sova. Tenkte gå ut i solen med barnen
 
Etter lillegutt sov første hvil i dag, gikk vi en mil på tur i finværet [emoji1] hilste på svaner og ender på veien, det liker han! Så sov han igjen og jeg fikk unna to klesvasker og rydde kjøkkenet. Nå er vi stappmette etter taco-middag alle 3 [emoji1]
 
Back
Topp