Hva har dere gjort i dag?

Mini var litt urolig i natt, så mannen tok hjemmekontor, da fikk jeg sovet ut. Resten av dagen har vi kosa oss inne, skulle til å gå ut i stad, men da begynte det å styrt regne/hagle [emoji50] Får se om jeg tar henne i bæreselen en liten luftetur ut hvis det roer seg før middag.
 
I dag har jeg vært på personalmøte på jobben, ny turnus og info om den.. ikke spesielt fornøyd... [emoji53] M har kost seg sammen med mimmi i dag (farmor). Vært en liten tur ute med vogna i dag også. Nå sover M ute på verandaen mens jeg lager middag [emoji4]
 
I dag sto vi opp kl 7:00, spiste frokost og dro sammen med gudmoren til Tiril (ei venninne) til byen :) Shopping og kafe - deilig :D Ikke så ofte man har tid til slikt!
Hjemme kl 17:00 - spiste middag og la snuppa - hun var så sliten ^^
Nå blir det skravling! :D
 
Hva synes du om mellomrommet mellom barna? Jeg og mannen diskuterte nemlig litt i går mtp neste ;)
1 og 2 var oki. Syns me hade kontroll på allt och hade gode rutiner og me hade tid till oss selva fra kl 19:00.
När eg fant ut eg var gravid grät eg o grät en hel helg typ.
 
I eftermiddag var eg ute en tur på barnahus og kjøpte vår/høst dress till jenta hon ble så glad OHHH PURPLE COLOR sier hon å nektar å ta av den nær hon skulle legga seg:p:p
 
1 og 2 var oki. Syns me hade kontroll på allt och hade gode rutiner og me hade tid till oss selva fra kl 19:00.
När eg fant ut eg var gravid grät eg o grät en hel helg typ.
Uff, men synes du det er greit nå eller tøft?
 
I dag sto vi opp kl 7:00, spiste frokost og dro sammen med gudmoren til Tiril (ei venninne) til byen :) Shopping og kafe - deilig :D Ikke så ofte man har tid til slikt!
Hjemme kl 17:00 - spiste middag og la snuppa - hun var så sliten ^^
Nå blir det skravling! :D
Søren, at ikke jeg hadde tid til skravling i går kveld :( mannen krevde sin tid :p
 
I dag har jeg vært på personalmøte på jobben, ny turnus og info om den.. ikke spesielt fornøyd... [emoji53] M har kost seg sammen med mimmi i dag (farmor). Vært en liten tur ute med vogna i dag også. Nå sover M ute på verandaen mens jeg lager middag [emoji4]
Åh, så kjedelig! Hva var du ikke fornøyd med? Husker jeg feil om du har snakket om at du kanskje måtte se etter ny jobb?
 
Åh, så kjedelig! Hva var du ikke fornøyd med? Husker jeg feil om du har snakket om at du kanskje måtte se etter ny jobb?
Mange lange vakter som gjør at jeg aldri ser M virker som at jeg slipper å se meg om etter ny jobb, men tror jeg kommer til å gjøre det for det. Som familie så fungerer det ikke hvis jeg skal jobbe i den turnusen
 
Til nå har vi ikke gjort noenting annet enn å stå opp, spise frokost, leke litt og han sover nå i vogna [emoji5] godt med litt rolige dager også. Blir nok en tur etterpå når vi har spist lunsj, helt fantastisk vær ute!
 
Til nå har vi stått opp, spist frokost, sett på Barne-TV og lekt. Snart skal hun få flaske og ta en blund, så mammaen kan skravle litt :)
 
Vi har stått opp sende 2 st i BHG.me har spist frukost . FaceTime lite med
Min mamma vilket eg saknar så mye :-(
Nå sover L og har satt på 2 maskin med tvætt. Strålandes sol så her sitter eg ute i sola. Hærligt :)
 
Vært ute å gått en tur i pen været, nå sover M ute mens jeg rydder litt inne før fotograf kommer og skal ta 1 års bilder [emoji1]

38ed2515dcf4dc2104c0d8badda0b831.jpg
 
Back
Topp