Hva har barnet i sengen?

Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...
 
Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...

Har en storkaver her jeg. Har en solid sengekant som tåler alt av turn og faceplanting når han står på alle fire og banger hodet mot kanten[emoji51] finner han ofte i andre enden av senga, oppå dyna si med smokk og koseklut i hvert hjørne..
 
Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...
Hah. Min har også et lengre turnprogram. Finner han også på langs på magen oppi hodeenden(som oftest) ofte også oppå dynen sin..
 
Last edited:
Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...
Min er litt her og der gjennom natta og må flytte ho på plass. [emoji28] Kan finne ho med hodet i fotenden og dynen i hodeenden [emoji23] Ligger veldig ofte på tverre med dynen slengt oppe i hodeenden [emoji15]
 
dyna ,smokken og en liten leke kanin ,men hun sovner uten kaninen og .Men når hun har små lurer på dagen,liker hun å kose /holde i kaninen.
 
Dyne, sengekant, kosefille og sutt :)
 
Back
Topp