Hva har barnet i sengen?

M

Moderator Tone

Guest
Ligger kosekluten, teppe, smokken, leker osv i sengen?

Er det noe barnet bare må ha med seg når h*n skal sove?
 
Har to bamser og en tyggeleke i senga, men de ligger i fotenden. Er mest for å kunne gi ham om morgenen mens jeg bruker litt tid på å våkne :p pleier også å ha en gulpeklut i senga.
 
Last edited:
Babynest og smokk [emoji14] driver å syr sengeslange slik at babynestet kan flytte ut [emoji14]
 
Smokken har vært fast følgesvenn fra dag én. Kosebamsen er som regel også med mens kosekluten ble glemt igjen på hytta i ferien :sorry:
 
Min har koseklut, spilledås-bamse og smokk. Hele pakka han [emoji23]
 
Her er det dyne, bamseklut og smokk(er) i senga til enhver tid - han får ikke sove uten [emoji28]
Men godt tips med leker i fotenden som han kan få mens jeg prøver å bli menneske på morgenen [emoji23]
 
Ah trodde det var snakk om hva han holdt i jeg [emoji85] Han sover i nest med nattpose på seg. Ligger en stor bamse der for å skvise neste smalere, men den tar han ikke på. Nederst i sengen ligger en bamse til han leker med på morgenen, en nattlampe/prosjektorlyssak, gulpeklut og vannflaske. Øverst er det en nattlampe til og reservesmokk. Også har vi sengekant [emoji108]
 
Han sover i babynest med dyne over. Han har aldri tatt smokk, men har blitt veldig glad i peke(!)fingeren sin. [emoji23]
Han har også en bamse som er med i både vogna og senga. Heldigvis er den enkel å vaske. Ble i dag vasket på 60 grader og deretter tromlet, og den ser like fin ut!
 
Sover i babynest i sovepose med smokk og kosekanin. Den kaninen må være på plass uansett om han skal sove i vogna eller senga [emoji7] (jeg har ikke turt å vaske den enda[emoji85]redd han ikke vil ha den etterpå)
 
Babynest, to kosesauer (vi kjøpte en til for å ha reserve, men nr2 ble visst værende etter "lukt-tilvenning"), og et par smokker. [emoji5] Bruker foreløpig kosepledd mer enn dyne, er veldig varm.
 
Sover i babynest i sovepose med smokk og kosekanin. Den kaninen må være på plass uansett om han skal sove i vogna eller senga [emoji7] (jeg har ikke turt å vaske den enda[emoji85]redd han ikke vil ha den etterpå)
Det var jeg redd for og, men den MÅTTE vaskes [emoji23] Han er like glad i den selv om den har vært vasket en del ganger [emoji4]
 
Hvordan i all verden får babyene deres plass i babynestet??? [emoji44][emoji44]
 
Back
Topp