Hva hadde du dilla på i svangerskapet?

Hadde ikke dilla på noe, men gikk motsatt vei. Fikk plutselig ikke matlyst lengre, og det endte opp med at jeg måtte tvinge i meg mat hver 3-4. time..
Rømmegrøt kan vi si var en slags dilla, da det var enkelt å varme og spise.
Mannen tok meg med ut på favorittrestauranten vår og vi bestilte mat. Da maten endelig kom så måtte jeg få en take-away boks for å ha den i, for da ville jeg ikke ha mat lengre. Prøvde å spise, men måtte bare gi opp. Følte at maten vokste i munnen.
Oppvarmet restaurantmat er ikke godt!
 
Sylteagurk, grønne epler og melkesjokolade første gangen. Fritert fisk (litt sært kanskje) og crispy chicken andre gangen...håper jeg får dilla på agurk og vann neste gang ;)
 
Ikke så mye sært. Bare sjokomelk og banan :)
 
Spiste nesten ikke annet pålegg enn brunost gjennom hele svangerskapet :p Pepsi Max (som jeg til vanlig ikke liker) drakk jeg ofte, ellers var det ikke noe spesielt tror jeg. Var ganske kresen da, slet veldig med konsistens på mat og sterke lukter og hadde egentlig ikke lyst på noe selv om jeg var konstant sulten.
 
Sjokoladekaken til Baker Hansen. Kun den, andre sjokoladekaker var ikke gode nok.

Og bær. Alt mulig av bær.
 
Hadde ikke noen diller egentlig, men skulle jeg ha vann så måtte det være iskaldt. Ellers smakte det pyton.
 
Med første hadde jeg dilla på vannmelon og isbiter. Og iiiiskaldt vann. [emoji23]

Før jeg mistet nå hadde jeg kronisk lyst på fiskekaker.
Har fortsatt en pakke igjen i kjøleskapet[emoji174]
 
Appelsiner og druer
 
Ingenting. Men svigermor elska eksoslukt [emoji23] Hu sto med veien og tok lukta inn over seg visstnok [emoji23][emoji23] Noen ganger gikk/løp hu etter de også sa hu [emoji23][emoji23] Skulle gjerne sett det
 
Sist var det Snickers is, denne gangen er det melon og kaldt vann, og veldig glad i baguetter [emoji28]
 
Med sistemann hadde jeg dilla på pulverpadder, og lukte på tigerbalsam.. jeg måtte ha tilgang på det til en hver tid.. etter fødselen har jeg ikke smakt på en eneste pulverpadde..
 
Ingenting spesielt egentlig. Får i blant akutt lyst på gjærbakst men.
 
Back
Topp