Hva gleder du deg til? (gravid edition)

Gleder meg til så mye, men det som føles nærmest er nok 1. Å kjenne bevegelse. 2. Høre hjertelyd. 3. Høre hvilket kjønn. 4. Innrede barnerommet. 5. Vaske barneklærne. 6. Kjøpe barnevogn:Heartred:Heartred
 
Jeg gleder meg til andre trimester, hvor man visstnok, skal kjenne seg fantastisk og alle problemer forsvinner :D
 
Akkurat nå gleder jeg meg mest til å føle meg "frisk" igjen. Jeg er så lei av å være svimmel, kvalm og trøtt. Men jeg gleder meg jo også veldig til å kjenne liv, og se at magen vokser.
 
Gleder meg til TUL (4 uker til!), få se lille mini og få bekrefta at det faktisk er noen der
Gleder meg til å høre hjerteslag
Gleder meg til å fortelle foreldrene mine at de skal bli besteforeldre for første gang
Gleder meg til å kjenne at mini sparker og rører på seg
Gleder meg til å begynne å kjøpe inn og lage masse ting til mini
Gleder meg til å få "gravide-mage" og kunne strutte rundt på stranda i sommer'
Og sist, men ikke minst; gleder meg til september, å møte mini og begynne det virkelige eventyret.
 
Koselig lesning :)
Tror ikkje det har gått heilt opp for meg enda, kva det innebærer, at vi skal bli foreldre....
Gleder meg til å få litt meir overskudd igjen om en mnd eller to - og gleden over å fortelle familie og venner har vi allerede starta på :)
 
Gleder meg masse til å få en fin gravid mage og kjenne liv i magen [emoji173]
 
Back
Topp