Hva gjorde dere den pp det klaffet?

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
vil dere dele deres erfaringer? Gjorde dere noe annerledes den pp det klaffet, eventuelt ikke? Og hvilken pp klaffet det? Alltid veldig spennende å lese om andres erfaringer under prøvingen :) på forhånd takk
 
Vi hadde sex maaaange ganger til dagen og brukte concieve plus... første gang var pp 8 tror jeg, men vi mistet i uke 12. Så brukte vi concieve plus igjen etterpå og ble gravid igjen i pp2. Mistet den også i uke 12. Nå er vi i pp 6 etter sist ma, men er til utredning da...
 
Vi hadde sex maaaange ganger til dagen og brukte concieve plus... første gang var pp 8 tror jeg, men vi mistet i uke 12. Så brukte vi concieve plus igjen etterpå og ble gravid igjen i pp2. Mistet den også i uke 12. Nå er vi i pp 6 etter sist ma, men er til utredning da...
Unner ingen å miste, også to ganger da :( Håper utredningen gir svar og spira sitter helt ut snart <3 Takk for at du delte.
 
Gjorde ingenting spesielt den pp det klaffet, pp 8. Og tenkte ("stresset")akkurat like mye på det den mnd som de andre...
Sex annenhver dag sånn ca.

Men nå på nummer to er vi i pp 14 og venter fortsatt på klaff...
 
Last edited:
Jeg ga helt opp ogs lange sykluser og ventet på henvisningstimen, vipps så satt den :p skulle ønske jeg klarte det denne gangen også ;)
 
Sex hver dag rundt EL, testet etter EL, brukte grapefruktjuice, pre seed....ja, you name it, klaffet 3 av 5 pper før vi begynte å prøve på nr. 3. Er nå i pp 2.
 
Begge gangene var vi på ferie faktisk (tilfeldig?)
 
Sniker litt fra marsforumet :) Vi brukte clearblue fertilitetsmonitor og hoppet til køys hhv to og fire dager før jeg fikk maks på monitoren (ville normalt sett ha lagt inn aksjer da også, men jeg var syk så da droppet vi det), hadde derfor veldig lite tro på den prøveperioden men det klaffet likevel gitt :) 16+3 i dag og oul om en drøy uke :)
 
Vi var på hyttetur (det var påskeferie), spiste alt jeg ville av både god og dårlig mat, og koste meg med rødt i glasset :D Dette var pp5 :)
 
Slutta med alle kjerringråd og hadde sex kun på el :p
 
Vi hadde ikke ofte sex, og det klaffet på begge pp'ene.
Aner ikke hvortid jeg hadde EL eller noe, tok det som de kom :)
 
Hadde sex de to dagene clearblue el-test viste maks. En gang per dag.
 
Har bare uplanlagte graviditeter bak meg så her gjorde jeg jo ingenting FOR at det skulle klaffe! første gangen gikk jeg på ppiller, andre gangen på minipiller og sist gang hadde jeg samleie en gang rundt el men prøvde ikke å bli gravid :p Vet den er kjip å høre da. Nå har vi prøvd i 7mnd men her skjer det ingentign!
 
Første gang: Ingenting spesielt
Andre gang: Brukte bidronninggele
Tredje gang: Absolutt ingenting. Uplanlagt, hadde sex EN gang hele måneden (pusset opp, mannen på jobbreise). Endte dessverre med MA.
Nå prøver vi Dong Quai, bidronninggele og Wild Yam, og håper vi klarer det. Pp4 etter aborten. Selvsagt var mannen på reise på EL-dagen og dagen før.
 
Barn 1-2 og 3 kom uten planlegging. Første ble unnfanget på ferie. Nr 2 ved første sengehygge etter fødsel. Og nr 3 på samme viset.. tror det må være noe med alderen siden det var så enkelt å smertefritt for 5-7 og 8 år siden :p
Svangerskap nr 4 kom på første forsøk med mannen jeg nå er gift med. Mistet. Prøvde veldig med både planlegging,kost-endring og vitaminer på svangerskap nr 5. Mistet igjenn. Så nå skal det prøves på svangerskap nr 6 og da skal både concieve pluss, grapefrukt juice ,kosttilskudd,riktig mat,mosjon,nok søvn ,og ellers ALT gjøres etter boka :laughing021
 
Back
Topp