Hva gjør vi nå?? 7år senere... :-D

Vibeke :)

Forumet er livet
VIP
Tenkte det kunne være artig med en liten oppdatering, for de som mot formodning skulle snuble innom her.

Alexander trives stort sett med skolen, men er ikke like fornøyd med leselekser...
Fantasien hans blomstrer som aldri før, og jeg får stadig servert røverhistorier om helter, riddere, drager og andre ting som tilfeldigvis skulle ramle ned i hodet hans...
Selv jobber jeg fortsatt i banken, og trives stort sett med det. Litt for travelt om dagen til at det er morsomt, men... Satser på at det er forbigående...
Kjøpte meg ny leilighet/halvpart av 2-mansbolig høsten 2011 og har fortsatt noen oppussingsprosjekter på vent... Så mye annet morsomt å ta seg til på fritiden og når ting er mer fordi jeg har lyst på en annen farge på en vegg og det ikke MÅ gjøres for å kunne leve der... Vel, da blir det nedprioritert...
På kjærlighetsfronten så er det ikke de store omveltningene... Vært sammen med en fyr i ca 4 år nå, ingen planer om hverken familieforøkelse, eller å flytte sammen. Spørs om vi begynner å bli gamle og sære begge to, vi setter hvertfall VELDIG stor pris på alenetid begge to. Han og Alexander går veldig bra sammen og har stadig vekk noen hemmeligheter på gang som mamma ikke får være del i...
 
Sååå hyggelig med en oppdatering Vibeke! :) Snubler stadig innom her nå om dagen,spesielt når det ikke er noe spennende på facebook! :p

Hos oss er det liv og røre nærmest dagen lang...Er aktivt nok med 4 barn som skal på både skole og barnehage + fritidsaktiviteter! :) Emina synes skole er moro og lekser er nesten det beste,har ho kun leselekse så er det ikke en ordentlig lekse! :p Har hun derimot både matte og leselekse så er det hel topp!Så kan gjerne få ha den innstillinga en stund til! :-D På fritiden så går Emina på fotball,også er hun med på mandagskveld (i regi av menigheten) og BARK (Barnas røde kors) annenhver uke,motsatt av hverandre...

Jeg selv har begynt å studere regnskap igjennom NKI,så får vi bare håpe at jeg får en jobb innenfor regnskap på sikt! :) Moro er det iallefall og mer moro når en får det bra til! :)
 
Back
Topp