Hva gjør folk?

mumfie87

Andre møte med forumet
Ser det er ganske lite aktivitet inne på apriltråden her, mange som leser, men lite med kommentarer og spørsmål. Har vi så supre babyer at vi ikke trenger råd? Kan vel alltids skryte litt av dem da kanskje? ;)
Vil ønske alle en riktig fin marsmåned!
 
Jeg er stadig innom. Men ser ikke ofte noe nytt nei :p er ikke så kreativ, så vet aldri hva jeg skal skrive. Hehe. Ja, hva skal man skryte om? Det er jo så mangt. En ting er at jeg syns jenta mi er utrolig tolmodig :p spesielt nå som hun kommer seg lenger opp en bare liggestilling :p hun går ikke, men om hun lener seg på noe. Hihi. Masse mer å skryte av men :)
 
Hm, jeg falt egentlig av da forumet ble annerledes. Var innom et par ganger, men her var helt stille. Først nå jeg har husket å kikke innom igjen.

Småen er nesten ett år nå, og har "endelig" kommet seg opp og går. Har strevd fryktelig og halt seg opp etter bord, vegger, hender osv. Han er fryktløs, så vi må passe veldig godt på at trappegrinden alltid er på plass.. :)

Han elsker å tulle og le, stortrives når han får masse oppmerksomhet, flørter med damene når vi er på cafë og må høre "jeg har en tulle med øyne blå" før han skal sove.

Han blir kjempesint når han ikke får det som han vil, sover verdens korteste dubber og passer på at mor ikke får nok søvn om natten.
 
jeg ble også litt borte da de la om.. men nå er jeg tilbake :) å ja har en super baby :p hehe
 
Hm, jeg falt egentlig av da forumet ble annerledes. Var innom et par ganger, men her var helt stille. Først nå jeg har husket å kikke innom igjen.

Småen er nesten ett år nå, og har "endelig" kommet seg opp og går. Har strevd fryktelig og halt seg opp etter bord, vegger, hender osv. Han er fryktløs, så vi må passe veldig godt på at trappegrinden alltid er på plass.. :)

Han elsker å tulle og le, stortrives når han får masse oppmerksomhet, flørter med damene når vi er på cafë og må høre "jeg har en tulle med øyne blå" før han skal sove.

Han blir kjempesint når han ikke får det som han vil, sover verdens korteste dubber og passer på at mor ikke får nok søvn om natten.

Skulle tro han og min datter var søsken. Her løper ho uten gernser! Mye blåmerker, knall og fall stakkars lille,.

Vic skal også hilse på ALLE hun møter, hun løper bort til fremmede på cafe og rekker armene i været så de kan løfte henne opp.. sover natten gjennom, men står opp gryyytidlig! haff

elsker det lille vidunderet mitt
 
Back
Topp