Hva gjør du på, utenom å skravle?

Lufte hund.

Nødvendig når hun plutselig har fått mye mindre blærekapasitet.
 
Mye fornuftig helt til jeg faktisk ikke ble klok på om de avgjorde "videre utgreiing av alternativ 2" som noen av dem mener "vi går for alternativ 2" eller om det betydde "så får vi se hva vi skap velge"

Det skal i mai avgjøres om vi får ny skole. Eller kan også uttales som "om skolen vår blir nedlagt
Noen ganger kan det komme noe fornuftig men ting tar veldig lang tid. Eks re og Tønsberg skal bli en kommune men ikke før 2020!
 
"Gomler sjokoladekake og nipper til ei pils" det hørtes ut som litt av en kombo. [emoji28] Melk, kaffe, brus og saft, ja, men pils [emoji85] Godt vi er forskjellige [emoji6]

Haha, tror det er ei salig blanding av ting som motiverer til å jobbe, eventuelt trøst fordi han må jobbe...men enig at komboen er spesiell!
 
Nå har vi tatt hestene. Spist frokost summet meg igjennom alt som har skjedd på forumet og har tenkt å legge meg en halvtimes tid. ...kommer til å angre. Føles alltid som en bad hangover etter å ha sovet en time slik
 
Jeg har forsovet meg til jobb i dag jeg[emoji28] så nå sitter jeg å spiser frokost å slapper litt av med det før jeg drar på jobb[emoji5] Jeg ødelegger dagen ved å stresse og leder har sagt at hvis vi forsover oss så må vi ikke stresse med å komme oss på jobb, da er allerede "skaden" skjedd[emoji1360][emoji5]
 
Jeg har forsovet meg til jobb i dag jeg[emoji28] så nå sitter jeg å spiser frokost å slapper litt av med det før jeg drar på jobb[emoji5] Jeg ødelegger dagen ved å stresse og leder har sagt at hvis vi forsover oss så må vi ikke stresse med å komme oss på jobb, da er allerede "skaden" skjedd[emoji1360][emoji5]

Herlig sjef altså! Skulle ønske lærerne hadde den innstillingen da jeg gikk på skolen :p
 
Sitter og slapper av i sofaen mens poden tasser rundt i stua. Endelig litt rolig etter mannen og vesla dro til barnehagen.
 
Jeg har forsovet meg til jobb i dag jeg[emoji28] så nå sitter jeg å spiser frokost å slapper litt av med det før jeg drar på jobb[emoji5] Jeg ødelegger dagen ved å stresse og leder har sagt at hvis vi forsover oss så må vi ikke stresse med å komme oss på jobb, da er allerede "skaden" skjedd[emoji1360][emoji5]
Så kul sjef du har:p hos oss er det krise om en har forsovet oss. Derfor snakker vi med nattevakt om å vekke oss før han går av vakt. For da er det 1 time til vi skal begynne skiftet:p og jeg er den første på kjøkkenet. Så jeg har ringeliste som jeg ringer 15 min før de andre starter sine skift
 
Jeg har forsovet meg til jobb i dag jeg[emoji28] så nå sitter jeg å spiser frokost å slapper litt av med det før jeg drar på jobb[emoji5] Jeg ødelegger dagen ved å stresse og leder har sagt at hvis vi forsover oss så må vi ikke stresse med å komme oss på jobb, da er allerede "skaden" skjedd[emoji1360][emoji5]

Likte lederen din altså! For ja, man ødelegger hele dagen ved å stresse.
 
Likte lederen din altså! For ja, man ødelegger hele dagen ved å stresse.

Ja, helt fantastisk sjeferi her jeg jobber! Sjeldent folk er borte fra jobb eller forsover seg, men det er jo menneskelig, å da mener de det er viktigere at man får en god start enn at man stresser seg til jobb å ødelegger resten[emoji2]
 
Så kul sjef du har:p hos oss er det krise om en har forsovet oss. Derfor snakker vi med nattevakt om å vekke oss før han går av vakt. For da er det 1 time til vi skal begynne skiftet:p og jeg er den første på kjøkkenet. Så jeg har ringeliste som jeg ringer 15 min før de andre starter sine skift

Ja, helt fantastiske alle 3[emoji2]
Oi, såpass! Hvor er det du jobber da?[emoji5]
 
Ja, helt fantastisk sjeferi her jeg jobber! Sjeldent folk er borte fra jobb eller forsover seg, men det er jo menneskelig, å da mener de det er viktigere at man får en god start enn at man stresser seg til jobb å ødelegger resten[emoji2]

Er vel en grunn for at folk ikke er borte tenker jeg [emoji6] selv den beste kan forsove seg, man gjør jo ikke det med vilje, eller di aller fleste gjør ikke det.
 
Er vel en grunn for at folk ikke er borte tenker jeg [emoji6] selv den beste kan forsove seg, man gjør jo ikke det med vilje, eller di aller fleste gjør ikke det.

Ja, folk ser ut til å trives veldig godt, og det har jo utrolig mye å si for fraværet[emoji5] hehe, nei, de fleste gjør nok ikke det, selv om det skjer[emoji28]
 
Back
Topp