Hva gjør du på akkurat nå?

Slengt meg og den vonde kroppen i sofaen etter en bytur med familien.
Fått sambo til å begynne med middagen, siden vi skal på kakebesøk senere idag er det greit og spise tidlig :)
 
Ligger syk og svak på sofaen mens mannen, storesøster og onkelen steker vaffler :)
 
Sitter/ligger i senga på sykehuset. Strikker på et babyteppe og venter på at tiden skal gå.
 
Ser på The blacklist: Redemption og strikker body med skjørt til snuppa i magen, mens jeg venter på at gubben skal bli ferdig på jobb [emoji4]
 
Sitter og ser film med sambo, som for en gangs skyld ville gjøre noe med meg istedenfor for å sitte foran pcen :)
 
Har strikket litt, og ligger nå og vurderer om jeg skal legge meg
 
Skriver en politianmeldelse etter noen fant ut at å kaste vox og egg på kjørende biler var kjekt.. heldigvis 50sonen og ingen biler i nærheten , null sikt

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app
 
Nettopp fått blodfortynnende sprøyte i magen. Sitter i vinduet og strikker.
 
Strikker og hører på lydbok [emoji5](liten pause for å titte innom her bare) [emoji16]
 
Sitter og venter på legetime nr 2 av 4 idag [emoji14]
 
Har vært på tur i sola, bakt brownies, ikke gjort noe husarbeid og nå skal jeg sove litt på sofaen. Rekker det såvidt før jeg skal hente i barnehagen.
 
Ligger i senga og nyter hvert spark og bevegelse fra snuppa i magen som idag har vært veldig aktiv
 
Ligger på sofaen med dyna, slapper av og nyter magen [emoji5]
 
Ligger på sofaen her og. Merkelig det, men er vel da vi har tid til å besøke "lekeforumet." :)
Drikker te også da. Er dere glad i te?
 
Ligger på sofaen her og. Merkelig det, men er vel da vi har tid til å besøke "lekeforumet." :)
Drikker te også da. Er dere glad i te?
Elsker te.. Elsker å prøve nye teer. Liker nok best krydrete teer enn frukt te.
 
Back
Topp