Hva gjør du på akkurat nå?

Ligger i senga og er egentlig klar for å sove. Håper på en grei natt med litt sammenhengende søvn :)
 
Ligger i sengen og kjenner på de fantastiske bevegelsene. Absolutt elsker at mini hikker og styrer på, selv om klokken er halv 4 på natten og null søvn hittil [emoji173][emoji173]
 
Ligger i senga. Har sykmeldingsdag i dag. Er trøtt og kunne sovet lenger, men er for våken/rastløs til å sovne igjen..
 
Ligger på sofaen og ser litt serie, før jeg må ordne meg til en begravelse, og så ett møte med kor dirigenten i koret jeg synger i.
 
Ligger på sofaen og ser på bloggerne [emoji85] vurderer å gå på butikken for å kjøpe sjokolade
 
Venter på at rundstykkene skal bli ferdig :) er så lei brød og knekkebrød, og med svangerskapsdiabetes og litt strengt kosthold så var grove rundstykker super ide :p
 
Nettopp lagt sønnen, og sitter nå i sofaen og ser på tv med mannen. Herlig med helg :)
 
Ligger fortsatt på sofaen. Ikke kjøpt sjokolade enda.
 
Skal legge meg nå. Har ei lita ei som er syk så regner med vi blir litt våkne i natt..
 
Skriver i mange forumtråder og prøver å gjøre mitt for at vi skal få noen poster her i dag. Jeg brydde meg ikke om konkurransen i utgangspunktet, og tenkte å ikke være med (trodde først man meldte seg på). Men da jeg skjønte at alt telles og at vi gjør det skikkelig dårlig fikk jeg et behov for å bidra litt. Så får vi se hvordan det går i dag...
 
Lillegull hikker mye [emoji173] så ligger helt stille for å kjenne hvert et hikk [emoji173]
 
Last edited:
Skriver i mange forumtråder og prøver å gjøre mitt for at vi skal få noen poster her i dag. Jeg brydde meg ikke om konkurransen i utgangspunktet, og tenkte å ikke være med (trodde først man meldte seg på). Men da jeg skjønte at alt telles og at vi gjør det skikkelig dårlig fikk jeg et behov for å bidra litt. Så får vi se hvordan det går i dag...


Prøver litt ekstra hardt nå jeg også, men tror det skal ganske mye til for at vi skal ha noen sjans :D
 
Back
Topp