Hva gjør du på akkurat nå?

Hekler tykt babyteppe i alpakka ull som skal brukes til vinteren:)
ImageUploadedByBV Forum1490171157.602679.jpg
 
Ligger i sengen og kvinner meg opp til å stå opp [emoji14]
 
Samme her. Skal sjekke skapene om jeg har alt av ingredienser for å lage kanelboller [emoji7]

Det hørtes fryktelig godt ut!
Hadde det ikke vært for at jeg er ubrukelig på baking kunne jeg også tenkt meg det! Men det ender aldri godt likevell [emoji23]
 
Ligger på sofaen og gjør ingenting
 
Ligger på sofaen og lager brownies-røre.. ble sliten av å hente i grediensene [emoji14]
 
Spiser middag, før vi skal ut og se på tomten vår. Grunnmur er begynt å komme opp!
 
Joooda.. jeg lagde mye sunn brownies når jeg ikke hadde insulinen ;) dyrere enn vanlig brownies, men blodsukkeret mitt ble ikke høyt av den.. som er det viktigste.
Må finne på mange sunne kake alternativer, har bursdag om 18 dager og familien min er kakemonser :p
 
Akkurat skiftet for 2.gang, fordi skjorta jeg tok på satt som et pølseskinn rundt magen. Sånn går det når jeg ikke har gått til innkjøp av mammatopper :)
 
Nettopp ferdig med ett DIY prosjekt og ett male på lerret prosjekt med sønnen min.
Nå er det sofatjeneste resten av dagen, tok fra meg en god del energi det der. Men voi voi, så verdt det :) kvalitetstid er viktig :)
 
Back
Topp