Hva gjør du med klærne til barnet?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Kaster du det? gir det bort? selger eller lagrer det til nestemann?
 
Her lagres det. Er vel ferdig med barn selv. Men er mange i familien som ikke har fått enda og er morsomt å ha de klærne når de blir større. Skal ikke låne bort alle klærne deres, har tenkt til å ta ut de spesielle klærne.
 
Lagrer, og har gitt bort/til Fretex det vi er lei av/ikke kommer til å bruke igjen.
 
Lagrer, selger og gir bort. Kommer flere barn i nærmeste familie snart så de kan arve. Noen klær (hentesett, hjemmestrikket ol) gjemmer jeg, og noe (type fine, nærmeste ubrukte dyre klær) selger jeg.
 
Tar vare på det vi liker/bruker mest og ser fint ut,siden yngste arver alt etter eldste og vi har planer om en til. Når vi er ferdig tenker jeg vi tar vare på noen plagg og selger/gir bort resten. Syns mye blir så stivt/ekkelt over tid så tenker at det er neppe så mye barna våre vil bruke på sine barn..
 
Det skal lagres til neste, og låner bort mye i mellomtiden. Vi har ikke fått arvet/lånt noe, så da vet jeg hvor fint det er å ha mulighet til å få/låne.
 
Tok bare på etter eldste så nå har lillebror masse klær. Tror ikke det blir en tredje men har enda ikke kvittet meg med det lillebror har vokst i fra. Må gå igjennom det og se. Sparer endel plagg.
 
Tar vare på det jeg liker best og det som er hjemmestrikket. Noe gir jeg bort. Og fine og dyre klær selger jeg :)
 
Lagrer, i håp om at vi er heldige og får ett barn til [emoji5]️
 
Så godt å se at ingen kaster klærne :)

Tar dere vare på noe som minner?
 
Mye blir dessverre kastet [emoji31] pga flekker og de er helt utslitt, har ikke samvittighet til å selge eller gi de bort hvis de er ødelagte, med de få plaggene som overlever arver vi bort [emoji4]
 
Kaster det som er ødelagt, selger ofte det som er veldig fint brukt/Ikke brukt, gir bort endel til venner og familie som kan plukke ut det de liker, sparer på det som er spesielt.
 
Har tatt vare på en kasse fra hver årstid etter storebror som lillebror skal bruke. Tar også vare på litt fra hver etter det. Veldig morro at min mamma har tatt vare på noen av mine babyklær, så jeg gjør også det, spes de som er hjemmelaga.
Ellers gir vi bort til kjente som får barn eller selger billig på nett det vi ikke har bruk for. Greit å dele av overfloden!
Har kasta kun to plagg som har blitt ødelagt.
 
Kaster det som er ødelagt, så blir det meste gitt bort. Skal selge enkelte ting, men har arvet og lånt endel så noe skal leveres tilbake og de arvede klærne gies bort så selger jeg sånt som vinterdressen som han har hatt på seg i 20 min [emoji14]
 
Tar vare de de som er spesielle og det som er hjemmestrikket. Noe fra storesøster taes vare på til lillebror. Resten selges eller arves bort. Noe må kastes om det er slitt og fult av flekker.
 
Back
Topp