Hva gjør du i dag?

Vasket leiligheten, pakket litt og flyttet over til huset, vannet plenen (med kanne!! Pga vanningsforbud...Omg) nå er det fotball på TV.
 
Ligger fortsatt i senga, trøtt men fikk ikke til å sove lenger... skal snart pakke og reise på badehotell med mann og barn [emoji5]
 
Idag har jeg vært hjemme med storesøster (hun hadde feber igår, feberfri idag[emoji106]), så hun ble med på svangerskapskontroll hos legen, også kjørte vi opp til huset vårt og fikk malt og pusset mur[emoji4][emoji106] Kjørte tilbake til min mor hvor vi solte oss og avkjølte oss i en balje med vann[emoji28] effektiv dag[emoji106] koselig dag selv om jeg må svare på 1000 telefoner fra jobb fordi, spent på hvordan ferien og permisjonstiden blir[emoji85]...
 
I dag har vi vært på besøk hos våre nye spanske venner, ungene er bestevenner i bhg og nå har vi begynt å treffes alle sammen [emoji4]
Kjøpt prøve maling til babyrommet og ellers lekt med kommende storesøster.
 
Handlet med mamma, vært i bursdag til to skjønne 4 åringer, solet meg, laget middag og slappet av med serie:)
 
Vært hos jordmor, vært hos kiropraktor og feiret bursdagen til mammas
Samboer. Syns det har gått i et hele dagen
 
Har fri idag (sykedag) men begge ungene er hjemme da de ikke hadde lyst til å gå i bhg/sfo... [emoji849]
 
Idag skal jeg til kiropraktor. Også slappe av hjemme:D
 
Rydder rommet til tvillingjentene [emoji28]
 
Har vært 3timer på jobb idag, når kom hjem lå jeg litt på sofaen etter å ha pratet med snekkerne som holder på ute. De bråkte så mye at jeg gikk opp på soverommet å la meg neppå, våknet nå 1,5t senere[emoji23] ligger og venter på middagen nå[emoji28]
 
Vært på lunsj med en venninne, shoppet litt til fødebagen og nå skal jeg gå tur med søsteren min.
 
Idag er det eid så skal i utgangspunktet feire det, men spørs om ikke jeg må bli hjemme pga sykdom.
 
Rydder, vasker og småpjusker med ting på barnerommet og babyting, føler jeg gjør dette hver dag nå hehe. Så skal vi på fødselskurs og slappr av hjemme på kvelden.
 
Blitt syk så prøver å holde senga/sofaen idag tenker jeg...
 
Skal sortere klærne til prinsessa [emoji173] og innskrivingssamtale på sykehuset!
 
Back
Topp