Hva gjør du i dag?

Vært på turnstevne og på spahotell og spist på restaurant der mens ungene badet i utebassenget [emoji5]
 
Har vært en liten tur hos svigers og eldste har vært i bursdag [emoji5] Sofaen nå gitt, ryggen liker ikke lange bilturer [emoji53]
 
Har fri idag, skal på senteret og hente nameit-pakken bl.a [emoji1]
 
Har fri idag, skal på senteret og hente nameit-pakken bl.a [emoji1]
Var visst nok å dusje, orket ikke sentertur likevel. Så da er det senga med bbhugme'en som gjelder. Sommerfest med 1.klasse senere idag så greit å spare seg litt til da...
 
Vært på jobb og fått snakket med sjefen om permisjonsplaner og tilretteleggingen jeg har. Sofaen litt nå før middag og sofaen resten av kvelden tenker jeg[emoji28]
 
Vært på jobb, etterpå kjørte jeg til sykehuset og fikk levert henvisningen til bassengtrening, så fikk jeg hentet katten til min mor hos dyrlegen. Så hjem og gjøre litt husarbeid før sofasliting med føttene høyt[emoji3]
 
Idag skal jeg på besøk til en venninne, jeg skal handle noen småting, hente nevøen min og passe naboens sønn [emoji5]
 
Skal på lunsj til en venninne, gå tur og en tur på stranda
 
Vært på sykehuset og hatt samtale der, så på jobb og sommerfest på jobb [emoji846] Også lagt ungene og slækket på sofaen siden [emoji5]
 
Vært hos fysio og en tur på jobb men fikk sånn hodepine og begynte å føle meg dårlig så dro hjem tidlig.
 
Er hjemme, våknet aalt for tidlig (05.30) og fikk ikke sove igjen heller! Snapper for septembergruppa på fb idag da og skal på 3D ultralyd senere [emoji5]
 
Sykemeldt, så ligger no her på sofaen
 
Skal på jobb og så møte, hjem og spise middag, farge etterveksten i håret (på høy tid) og prøve å starte på søknaden om foreldrepermisjon. Kanskje se en film med mannen i kveld.
 
Ikke stått opp enda, har fri idag... fått 100% sykemelding for 2 dager (igår og idag) pga søvnunderskudd og hodepine. Men føler meg bedre idag heldigvis. Skulle egentlig på bassengtrening men orker ikke dra dit nå og får ikke dratt neste uke heller som er siste gang før sommeren, så da gidder jeg ikke å stresse med det. Tenkte å ta en skikkelig slækkedag frem til mann og barn kommer hjem etterpå [emoji28]
 
Ligger fortsatt i senga, vondt i ryggen... skal ha rydde- vaske- og bakedag idag da det blir barnebursdag her imorgen. Har barnefri så håper det går glatt og ikke går for mye utover ryggen.
 
Er på jobb, tar en liten strekk på sofaen nå [emoji846] Resten av dagen går vel med til å spise middag og gjøre klar oss og unger for helgens aktiviteter [emoji1]
 
Prøvd å sove ut litt, mannen pusser opp og jeg rydder litt i huset og skal prøve å få noe system i babyklærne. Senere skal vi ut å handle litt. Og så skal vi ha inspeksjon i en hybel vi leier ut og få nøklene tilbake, før neste leietaker skal inn neste uke. Og så skal vi sikkert kose oss med film i kveld:)
 
Har fått ryddet en del siden vi fikk middagsbesøk av noen venner, og rullet ut boller og skolebrød [emoji1] Nå er det sofaen resten av kvelden [emoji5]
 
Har vært hos manuellterapeut med bekkenet, fått masse gode råd og noen øvelser. Fikk så forferdelig vondt etterpå da hun kjente og trykket på rygg/hofter, så mannen måtte hjelpe meg inn og ut av bilen og med alt - måtte ligge flere timer etterpå. Har levert nøkler til ny leietaker, handlet babycall og brystpumpe, hentet take away middag og slapper av med film nå :)
 
Back
Topp