Hva gjør du for andre?

Glapia18

Betatt av forumet
Hvordan opplever andre deg? Er du en som bryr deg om andre og hvordan de har det?
Hva gjør du for kjæresten din?

Jeg er redd for at jeg utad virker som jeg tenker mye på meg selv og gjør deg jeg vil. Men inni meg vet jeg at jeg tenker mye på hvordan de rundt meg har det...
 
Tja, si det.. jeg føler jeg er der for andre når de trenger meg. Får alltid tilbakemelding fra venninner at jeg alltid er der og lytter når det trengs. Sier ofte ja om folk spør meg om hjelp.

Men burde absolutt blitt flinkere til å stille opp for foreldrene mine, ikke at de trenger noe spesielt. Men bare små hverdagslige ting. De har alltid stilt opp for meg, passer barn, hjulpet til med praktiske ting. Det handler om prioritering, jeg er nok litt i min egen boble siden jeg har små barn. Kunne fint ha stilt opp mere for de.

Takk for en oppvekker tråd ❤️
 
De beste til å svare på det, er nok de nærmeste :)

Men jeg er blitt flinkere til å ikke stå på for mye for andre, flinkere til å se at mine behov også er noe jeg må prioritere.

De som bruker mye tid på å hjelpe andre, er ofte de som selv trenger hjelp. Been there, done that.
 
Folk sier jeg er veldig omsorgsfull og bryr meg om de rundt meg , det håper jeg stemmer
 
De beste til å svare på det, er nok de nærmeste :)

Men jeg er blitt flinkere til å ikke stå på for mye for andre, flinkere til å se at mine behov også er noe jeg må prioritere.

De som bruker mye tid på å hjelpe andre, er ofte de som selv trenger hjelp. Been there, done that.

Enig med deg! Jeg har ofte stilt opp for venner og vært en lyttende venn.. "har nok tenkt at: gjør mot andre det du ønsker andre gjør mot deg" i den duren.
Har også blitt flinkere til å se mine egne behov.
 
Back
Topp