Hva gjør du for å koble av fra prøvingen ?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Når man har prøvd lenge så sitter frustrasjonen litt ekstra i. Da er det også ekstra viktig å passe på seg selv og forholdet mener jeg. Det er vanskelig, og går i bølgedaler.. Noen dager føler jeg at jeg er på bunnen av havet, uten mulighet til å komme meg opp. Andre dager ser jeg lyset i enden av tunellen og er en evig optimist :) Men er det en ting denne prøvetiden har lært meg, så er det at jeg kan ikke la det ta over livet mitt. Jeg kan ikke sette livet på vent, og jeg prøver å leve så normalt som mulig. Jeg og mannen er glade i å reise og oppleve nye steder sammen, prøve ulik vin og lage god mat sammen :)

Hva gjør du??
 
Når man har prøvd lenge så sitter frustrasjonen litt ekstra i. Da er det også ekstra viktig å passe på seg selv og forholdet mener jeg. Det er vanskelig, og går i bølgedaler.. Noen dager føler jeg at jeg er på bunnen av havet, uten mulighet til å komme meg opp. Andre dager ser jeg lyset i enden av tunellen og er en evig optimist :) Men er det en ting denne prøvetiden har lært meg, så er det at jeg kan ikke la det ta over livet mitt. Jeg kan ikke sette livet på vent, og jeg prøver å leve så normalt som mulig. Jeg og mannen er glade i å reise og oppleve nye steder sammen, prøve ulik vin og lage god mat sammen :)

Hva gjør du??
Det er viktig å ha andre ting å fokusere på i denne laaange prøvetiden ja! Jeg har så mange opp og nedturer gjennom en måned så da er det godt å kunne fokusere på noe annet. Nå har vi heldigvis mange prosjekter hjemme med påbygg på hus og andre prosjekter som tar hele dagen. Stort sett ikke på sofaen før i 22-23 tiden. Det hjelper veldig. Da rekker jeg ikke tenke så mye.

Når det gjelder kjæresteforholdet så er det nok viktig å kunne kose seg litt sammen som et par. Vi tar noen vinkvelder og gjerne litt god mat :) Det jeg synes er vanskelig er at min samboer er så dårlig på å ta initiativ til kjæreste ting; som å gi litt ekstra oppmerksomhet, et kyss eller annet. Han var super på dette før så vet jo at han kan. *Frustrert husfrue*
 
Når man har prøvd lenge så sitter frustrasjonen litt ekstra i. Da er det også ekstra viktig å passe på seg selv og forholdet mener jeg. Det er vanskelig, og går i bølgedaler.. Noen dager føler jeg at jeg er på bunnen av havet, uten mulighet til å komme meg opp. Andre dager ser jeg lyset i enden av tunellen og er en evig optimist :) Men er det en ting denne prøvetiden har lært meg, så er det at jeg kan ikke la det ta over livet mitt. Jeg kan ikke sette livet på vent, og jeg prøver å leve så normalt som mulig. Jeg og mannen er glade i å reise og oppleve nye steder sammen, prøve ulik vin og lage god mat sammen :)

Hva gjør du??

Dette hørtes veldig likt ut som meg. I allefall lår det kommer til lage god mat og drikke god vin,

Jeg valgte etterhvert som det ble flere forsøk(negative) å grave meg ned i jobben. Fokusere på hvordan jeg kunne bli flinkere. Det var på mange måter lettere å holde kontroll på det sammenlignet med ivf-forsøkene.

Jeg trente med Pt en gang i uken og prøve på egenhånd å trene 1 gang i tillegg. Etter siste negative forsøk intensiverte jeg trening og endret kosthold. Gikk ned 12 kg. Også ble jeg gravid ved behandling i Spania.

Brukte eller mye tid på å ta vare på forholdet. Lot mannen dra på guttetur , jeg shoppet, hang med venninner. Koste oss sammen og hver for oss.

Begynte i tillegg å brodere en juleduk som ikke er ferdig ennå.
 
Back
Topp