Hva gjør dere ikveld da?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Ja, hva gjør dere andre på denne lørdagskvelden? :)
Her ligger jeg og mannen langflat i hver vår enda av sofaen, har spist take out og ligger bare og sløver og ser på tv :)
 
Koselig :) Jeg og typen har også spist Take out, nettopp sett en film :) Koser oss med litt alene tid, mens vesle frøkna er hos bestemor og bestefar :D
 
Ligger på sofaen og veksler mellom kvalme og ostepopspising :-0

Jeg føler meg SÅ himla gravid. Uvant siden det var lite symptomer med datteren min ;)
 
Uff da, har du fått kvalme allerede du? Håper det gir seg snart! :)

Har du/dere andre tegn?

Jeg er helt sykt oppblåst, men merker ikke noe ellers enda..
 
Uff da, har du fått kvalme allerede du? Håper det gir seg snart! :)

Har du/dere andre tegn?

Jeg er helt sykt oppblåst, men merker ikke noe ellers enda..

Ja, denne gangen er det en hel haug symptomer helt fra start, akkurat som jeg hadde med den første. Endte med SA 6+0 så jeg syns det er ekkelt at det føles likt nå. Men det har jo ingen sammenheng. Bare dårlige minner :)
Med datteren min hadde jeg ingen symptomer før testen slo ut 16 DPO.
Nå er jeg 12 DPO og har vært kvalm i tre dager og masse murringer og oppblåst. Vondt i korsrygg, eggstokk osv.
Rart en skal være SÅ påvirket allerede. Men det er jo nå det lages et menneske ;)
 
Jeg er også ganske oppblåst. Ikke særlig kvalm, og krysser fingrene for å ikke bli det :p Forrige svangerskap kunne jeg ikke pusse tennene engang uten å spy :/ :p Litt mer matlyst og fortere sint hehe Håper kvalmen gir seg snart Bimse :)

Jeg har hatt veldig vondt i magen. Stikkninger på en måte :/ Flere som har opplevd dette?
 
Jeg er også ganske oppblåst. Ikke særlig kvalm, og krysser fingrene for å ikke bli det :p Forrige svangerskap kunne jeg ikke pusse tennene engang uten å spy :/ :p Litt mer matlyst og fortere sint hehe Håper kvalmen gir seg snart Bimse :)

Jeg har hatt veldig vondt i magen. Stikkninger på en måte :/ Flere som har opplevd dette?

Ja, har stikninger innimellom, får et lite støt til tider, har hatt mye stikninger og ømhet med de to andre også, er livmoren som strekker seg :)
 
Jeg er også ganske oppblåst. Ikke særlig kvalm, og krysser fingrene for å ikke bli det :p Forrige svangerskap kunne jeg ikke pusse tennene engang uten å spy :/ :p Litt mer matlyst og fortere sint hehe Håper kvalmen gir seg snart Bimse :)

Jeg har hatt veldig vondt i magen. Stikkninger på en måte :/ Flere som har opplevd dette?


Åh, stakkars!! Jeg hater å spy. Fikser det ikke. Går maaange år mellom hver gang jeg gjør det. Har vel ikke spydd på 7 år eller noe ;) Spydde aldri forrige gangen. Bare sånn irriterende kvalm frem til uke 13-14. Håper på samme nå. Men det har startet veldig tidlig da! 2-3 uker tidligere enn sist.
 
Åh, stakkars!! Jeg hater å spy. Fikser det ikke. Går maaange år mellom hver gang jeg gjør det. Har vel ikke spydd på 7 år eller noe ;) Spydde aldri forrige gangen. Bare sånn irriterende kvalm frem til uke 13-14. Håper på samme nå. Men det har startet veldig tidlig da! 2-3 uker tidligere enn sist.


Hater å spy selv :/ Håper ikke det skjer denne gangen :p Åå gud så deilig da. At du ikke spydde, krysser fingrene for at du ikke skal spy i dette svangerskapet :D
Jeg syntes det er så rart at man merker det så tidlig. Kroppen er ganske så spennende :)
 
Ja, har stikninger innimellom, får et lite støt til tider, har hatt mye stikninger og ømhet med de to andre også, er livmoren som strekker seg :)

Uff, blir så nervøs :/ Greit at man har ett forum her inne :) Heldigvis så har smertene blitt mindre :) Tenker jeg ringer legen i morgen :)
 
Jeg har ikke innsett at jeg er gravid enda, men så er jeg kun 3+3 uker idag ^^ og føler ikke jeg har mange symptomer heller ^^
 
Jeg har også magesmerter, lignende menssmerter, som kommer og går. Føler meg også til tider utrolig oppblåst og svimmel. Det hjelper faktisk å trenexsmile3 Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle merke graviditeten så tidlig, jeg er 4+1. Men jeg har aldri vært gravid før, så da vet man jo ikke helt hva man går til. Kvalmen har heldigvis ikke kommet, så krysser fingrene for at den holder seg unnaxsmile5
 
Back
Topp