Hva gjør dere damer for å få tiden til å gå?

Prøver å sove til lengst mulig utpå dagen ihvertfall [emoji23]

Gjøre litt her hjemme når jeg orker, bli med på aktiviteter med mann og barn når jeg orker, og generelt prøve å fylle tiden med noe [emoji5]
 
Ser på HBO og Netflix, baker og fyller opp fryseren, sover, vasker og rydder, leser
 
Føler tiden flyr her..selv om jeg ikke «gjør» så mye.. [emoji23][emoji85] Hjelper m 3 barn, den ene er en aktiv 2-åring som ikke går i barnehage.. [emoji85][emoji85] Begynner heldigvis i morgen, så da skal mor legge seg til m strikketøy og TV-serier de siste ukene før ny baby kommer.. [emoji173]️[emoji7]
 
Går turer, er sosial med venner og familie, rydder og ordner i huset, slapper av, lager mat/baker og leser litt :) Synes dagene er fine, men gleder meg mest til lillemann kommer.
 
Foruten jobb og middagslaging, så har jeg benyttet dagene til å vaske og rydde. Snart ryddet i alle skap og skuffer i hele huset[emoji85] mangler å vaske bad og kontor, også noe småtteri som gjenstår på stue og kjøkken[emoji28] Har startet med å vaske babyklær i helga[emoji173]
Tror jeg har fått et skikkelig redebyggings behov[emoji28]
 
Vasker, rydder, ser på serie og film, går tur med hunden, møter familie og venner, drar innom jobben å tar en kaffe med kollegaer.
 
Jeg gjør fryktelig lite, og dagene flyr likevel. Har stort sett en ryddeplan eller ærend jeg tenker jeg skal få gjort, men ender stort sett opp med frokost, sove, se litt på tv og slappe av, og vips er samboer og tenåring hjemme igjen. [emoji28][emoji85] Ettermiddager og helger flyr også forbi. Fotballtreninger, litt familietid og plutselig er det leggetid igjen og ny dag.
 
Jobber 100%, har en 4-åring, og når jeg har litt ledig tid er det alltid husarbeid nok å kose seg med :p
 
Rydder og vasker! Nesten blitt helt besatt av det :shy: Prøver å slappe litt av også men har fått helt støv på hjernen å ryddemani så klarer ikke slappe av uten at jeg har «gjort noe fornuftig»
som jeg sier til meg selv:rolleyes:
 
Rydder og vasker. Løper rundt med/etter 2 åringen. Sover når jeg har mulighet
 
Rydder og vasker, går tur, er sosial og spiller. Bruker liiiitt for mye tid på å organisere og «forbedre» leiligheta vi bor i, tror det er på tide at babyen kommer nå.. [emoji23]
 
Rydder, vasker, slapper av på sofaen med beina høyt, ser på serier og prøver å få ordnet alt som bør ordnes før den lille kommer.
 
Hater dager som dette. Sov kjempedårlig i natt, og dagen i dag har gått med til å slumre på sofa/i senga. Ble vekt av at noen ringte på døra, og jeg gikk i nattkjole så jeg torde ikke åpne. Blæh. Nå er jeg sliten og tiltaksløs.
 
Back
Topp