Hva får barna til jul?

vel barna i familien vår på begge sider (vi venter vår første i Januar) har blitt så voksne at de ønsker det gavekort og penger, så da for de det med et flakslodd og marsipangris XD
 
Vesla her får rattkjelke og snøsparkesykkel. Så får vi bare håpe på snø. :p
 
Litt småtteri og et lekekjøkken.
 
Aner virkelig ikke hva bonusbarnet skal få enda.. Han ønsker seg no greier til sykkelen som gjør at det blir "motorsykkel", så skal få det ihvertfall.
 
Vi ser an til etter jul hva han får av oss.
Men det jeg vet han får er lekekjøkken, John deer traktor, lekestøvsuger og duplo tog
 
Lekekjøkken og noe småtteri. Blir 2 år i februar
 
Jente 5: dr. McStuffins dukke med tilbehør, Tingeling kostyme. "Levende" katt.

Jente 3: Disneyprinsessedukke (tornerose) med matchende prinsessekjole, Sofia foampuzzle (?), "levende" gris.

Gutt 6mnd: bellino aktivitetsball

Blir nok mer, Satser på å gjøre unna resten av gavene black friday
 
Begge barna får toalettmappe og håndkle med navnet sitt brodert på.
Skal fylle toalettmappene med tannbørst, tannkrem, hårbørste, fluor, vaskeklut og litt dill dall..

Ellers ønsker barna seg nintendo ds, så mye mulig vi kjøper det :)
 
Jente på åtte får polaroidkamera

Gutt på åtte får radiostyrt bil

Gutt på nesten to får garasje til bilene sine pluss Hakkebakkeskogenboka

Sammen får de alle bilbane.
 
Ikke bestemt oss enda. Tenkte å kjøpe noe han trenger. Men vet ikke hva det er akkurat nå.
 
Frøkna på 9 år lurer jeg på om skal få ny mobil eller møbler til det nye rommet. Hu trenger begge deler så godt mulig det blir noe av det. Og så blir det spill, bøker og ullsokker fra broren, nissen og katta ;)

Lillebror på da knappe 5 mnd får nok lekekasse, votter, leke og evt noe mer om det skulle være noe han trenger. Dette er og fra katta og nissen. Frøkna plukker gave til han selv.
 
Dukkeseng i tre. Mulig hun får noe mer også, ser ann.
 
Min sønn og mine to stedøttre (bor hos mor) får et lekekjøkken sammen, og så får de noe småting vær for seg, men har ikke fått kjøpt noe til det ennå.:)
 
Eldste eldste får radiostyrt bil og bilbane. Yngste får garasje til småbiler og Hakkebakkeskogenboka
 
Mannen har kjøpt sånn der robotdinosaur til 6 åringen vår:O OG fjernstyrtbil... jeg kjente jeg ble litt irritert jeg da.. synes det er litt over the top og leker han kommer til å interessere seg for i 10 minutter.. men pytt pytt :) Mannen elsker elektriske duppeditter så er vel litt for å ha det gøy med selv:p Får vel skylde meg selv når jeg overlot hele kjøpet til mannen ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1448706373.493963.jpg
Disse så fikk hun wheat vinterdress tidligere :)
 
2 åringen får rosa rattkjelke.
1 åringen får togbanesett. Eneste vi ikke har av leker. Hun leker stort sett med lekene til storesøster, men gøy om hun kan ha noen egne leker også.
 
Back
Topp