Hva fikk du...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Så kult!

Skal selv igang med å lage fotoalbum snart. Litt av en jpbb å velge ut hva som skal printes :)

Fikk en ipad mini :O samt Tegnehannebok og Ticket to Ride France :D
 
Fikk en Fitbit av sambo, akkurat som jeg ønsket meg [emoji5]
 
Bl.a. vintersko, hestra votter og ullundertøy. Klsr for snø ;)
 
Jeg fikk ørepropper (musikk) som jeg ønsket meg :) Og en bok, heksene. Bodylotion..
 
Jeg fikk blant annet rosettbakelsjern og Ivo Caprinos samlede. Har ønsket meg den I ti år så er ganske ekstatis!!
 
Alt i alt en veldig bra jul ;)
 
Høres så kvalmt ut... men fikk bil av samboer (som blir begge sin på papiret da)
Har sikla på det som jeg mente var den ultimate familiebilen - og tenkte jeg skulle kjøpe meg på nyåret. Skjønner nå hvorfor jeg fikk slike rare spørsmål om "I en bil, liker du mørkt eller lyst interiør?" :rolleyes: "Så det mørke, skal det være skinn det da eller?"
Og generelt var det mye diskusjoner om bil, som var naturlig, tenkte jeg - fordi jeg vurderte jo å kjøpe meg ny bil.

Ellers fikk jeg ullundertøy (alltid en vinner!), masse slike ansiktsmasker fra HM som jeg digger, litt reisestæsj (skal på ferietur i juni) og bøker!
 
Fikk masse ullklær :) både gensere og undertøy. Fikk ny jakke, ting til huset..

Haha også hadde mamma opprettet ips konto til meg og satt inn 5000..... Hun har mast om pensjonssparing i evigheter :p
 
Er du fornøyd med bildene? Lurer på om jeg skal kjøpe meg en sånn.
Bildene kunne ha vært litt bedre, det blir jo ikke som på bildene du ser på mobilen, fargene er litt annerledes, men det er jo innstillinger etc på den som jeg ikke har satt meg så inn i. Til mitt bruk så er den knall. Så absolutt en gave jeg er fornøyd med
 
Fra mannen: billett til konsert med Kari Bremnes.
Og Fjällräven vinterjakke, tror han er lei av at jeg stjeler hans, hihi :)
 
Vinter skoletter av samboer og en kindle av lillegutt..
 
Back
Topp