Hva følte du ,da du så babyen for første gang?

Jeg ble stormforelsket med en gang, samtidig klarte jeg ikke helt å fatte at det var den babyen som hadde vært inni magen min, og at det faktisk var VÅR baby. Helt surrealistisk :p
 
Her var det først sjokk for at han kom så fort: litt sånn er du her allerede.
Å så : så skjønn du er
 
Første gang gråt jeg å tenkte for meg selv at "herregud hu ser ut som en gammel mann"

Andre gang (keisersnitt) tenkte jeg "så pen du er...!"
 
Nr 1 : å Herregud,ka har æ pressa ut av mæ?!? Prematur og ligna syvende far i huset:p
Nr 2: føltes mer uvirkelig siden d ble katastrofe ks og fikk ikke sett han før mange timer senere.
Nr 3: oi,så stor hun er! Første nesten fullbårne.
Nr 4: akutt ks,men hørte han gråt me en gang han kom ut og da ble jeg så glad,lettet og rørt:)
 
Første gang: "Så blå hun er!!" :O
Andre gang: "Så ren han er!!" :O

:p
 
Første gangen: så det er slik du ser ut lille poden!
 
Tenkte noe som at er du her allerede siden jeg hadde styrtfødsel og så for meg lang fødsel siden jeg var førstegangsfødende og "alle" sa at førstegangsfødende har lange fødsler. Men ble forelsket fra første stund og ville ikke slippe taket:)
 
Litt satt ut, egentlig. Var så rart at han hadde vært inni magen min :)
 
1: så kald og klissete hun er.
2: jeg har født pappaen :p
 
Jeg følte ingenting. Var vel helst opptatt av at jeg faktisk overlevde smertene. "En baby" tenkte jeg, så puttet de bare babyen på brystet mitt. Hadde ikke egentlig noen ønske om å då hoøde babyen, bare godtok at den lå der. Det ble bedre da sjokket hadde lagt seg da :)
 
Følte en overveldende glede over å ha han her. Rett og slett en av de lykkeligste dagene i mitt liv
 
Åh, er det slik du ser ut, ja. Det tenkte jeg begge gangene, og kjente meg stolt og glad.
 
Jeg ble vettskremt og sa akkurat det jeg tenkte til mannen "hva gjør vi nå da?!??!!":eek:

Var absolutt ikke Forberedt på at det skulle komme et menneske, haha!
 
Jeg tenkte at han har veldig glatt og varm. Og at det var helt uvirkelig at han hadde kommet ut fra magen min :)
 
Han måtte på nyfødtintensiven og jeg fikk ikke sett han før etter noen timer. Så jeg syntes egentlig det bare var trist at han måtte ligge der helt alene. Han så så liten ut, med masse ledninger overalt!!
 
Back
Topp