Hva er typisk sommermat for deg?

Reke med tilbehør.
Grillmat med tilbehør.
Enkle salater i varmen.
 
Grillet kylling, grillet maiskolber og grilla, olja pitabrød med hjemmelaget tzatziki ved siden av
Eller grillspyd med kylling, paprika og løk med grilla potetbåter.
 
Det beste jeg spiser, som jeg kun spiser på sommeren, er norske jordbær. Det er så sinnsykt godt. Ellers det meste av grillmat :)
 
Det beste jeg spiser, som jeg kun spiser på sommeren, er norske jordbær. Det er så sinnsykt godt. Ellers det meste av grillmat :)
I overskriften sto det mat, mens hun skrev bare under "hva er det beste du spiser". Og der er jeg enig med deg, norske jordbær, men det er jo ikke mat, det er jo godteri :D :D
 
I overskriften sto det mat, mens hun skrev bare under "hva er det beste du spiser". Og der er jeg enig med deg, norske jordbær, men det er jo ikke mat, det er jo godteri :D :D
Hehe, ja, jeg så det. Men sånn, overlever de fleste somre uten noen annen spesiell mat - men uten norske jordbær, blir det ikke sommer... Men jeg nevnte grillmat da, for å være på den sikre siden ;) Haha :)
 
Jordbær ,soft is,vannmelon,fruktspyd,burger og pølser :p
 
Egentlig synes jeg spekemat er den beste sommermaten... blir lite av det i år! Ellers er det vel reker og grillmat [emoji4] og kavring med kefir!
 
Grillspyd med biff, kylling og diverse grønnsaker og maiskolber. Er også glad i salat, men det har det visst blitt lite av hittil. Spekemat er veldig godt, men må vente til etter fødsel med å spise. Og da er det ikke sommer lenger:p
 
Jeg elsker å grille. Og grilling er nok sommer for meg ja. Vi griller for det meste kjøtt av svin, storfe eller kylling, serverer med ris eller griller poteter. Grønnsaker på grill og/eller salat. Stort sett alltid salat til.

Men norske jordbær til dessert er en prikk over i'en ja. Med litt krem eller vaniljeis til.... (funker faktisk med et par skjeer vaniljejoghurt også)
 
Grilla grønnsaker, grillspyd med masse godt og en frisk salat med melon, druer og epler!
 
Back
Topp