Hva er planene deres for helgen?

Ligge på sofaen å sjefe over mannen (ganske nytt keisersnitt) og kose med nyeste tilskuddet i familien.
 
Sette opp sengen, vaske babyklær. Gå til frisøren. Ellers slappe av med siste alenehelg før baby kommer med pks 7. mai.
Sendt familien på hytta
 
I kveld har mannen og jeg vært ute og spist, og vært på kino :) i morgen er skal vi feire bursdagen til ei studievenninne av han :) er 38+5 i dag, så må bare bli med på det vi kan før vi trenger barnevakt for å komme oss ut ;) er studenter begge to og bor en flytur unna familiene våre, så blir nok mange hjemmehelger fremover ;)
 
Sikkert bare henge hjemme, men helst skulle jeg hatt overskudd til å ta med jentene på Tusenfryd[emoji849]
 
Jeg skal lese til muntlig eksamen (som jeg forhåpentligvis rekker) og dirigere koret på en konsert i kveld (iført kun sokker, for jeg får ikke på meg sko lenger). I morgen skal mannen skjære ned buskas i hagen, så da tar jeg med toåringen og besøker familie.
 
Nyte solen ute, håper på sol begge dager så jeg kan slippe å se rotet inne og bare leve i ro ute[emoji12][emoji1305]
 
Back
Topp