Hva er planene deres for helgen?

Skal vertfall på søndag bort til dei som passet på storebror under fødsel å vise fram småen og gi dem en flaske vin som takk for hjelpen.
 
Ellers blir det å pumpe, pumpe, pumpe. Siden jeg for andre gang ikke får til amminga [emoji22][emoji24]
 
Skal nyte tiden med kommende storebror før det hele braker løs[emoji85] 6 dager til termin idag, så ting kan skje når som helst[emoji170] Veldig rart å tenke på at jeg snart har 2 sønner og at gutta mine får en bror i hverandre. Fantastisk tanke som gjør alle vondter og smerter verdt det![emoji1][emoji1319][emoji170][emoji170] Men jeg krysser fingrene for at vi slipper overtid
 
Vi skal slappe av så mye som mulig, kose oss inne i drittværet. I morgen får vi besøk av familie og samme på søndag. Mye besøk når du får en liten en, veldig koselig, men godt å slappe helt av den tiden uten besøk også. :)
 
Vi koste oss i dyreparken med storesøster i dag [emoji4]. Babyen ble 14 dager i dag [emoji7].
 
Idag har vi vært på bursdagsfeiring med storebror, lillebror var med siden mannen min var på jobb [emoji4] og jeg satt fast med amming nesten hele feiringen [emoji23] fikk ikke spist kake [emoji24] og det var sjokoladekake [emoji24]
I morgen er vi alene igjen men da blir vi hjemme [emoji4] fotball og pizza er planen da [emoji4]
 
Back
Topp