Hva er forskjellene på TFK vognene ?

B

BoOojaa

Guest
Av det jeg har skjønt har man

TFK joggister twist
TFK joggister

Forskjellige bagger
Forskjellige sittedeler

Og mye annet [emoji23][emoji85] noen som vet litt om TFK?

Vurderer denne vogna. Kan man ha bilstol på den?
 
Vi har joggster twist. Kunne velge mellom quickfix bag eller multi x. Quickfix er en helt vanlig standard hardbag, mens multi x kan man sette opp til sittedel med barnet vendt mot deg (eller fra deg). Får kjøpt adapter til bilstol ja, vi hadde en maxicosi cabriofix som vi kunne klikke på vogna.
 
Tror forsåvidt at vanlig joggster har et fastlåst fremhjul mens twisten kan man velge om hjulet skal være låst eller ikke. Usikker på andre forskjeller.
 
Joggster twist har et mindre framhjul som også er et svinghjul man kan låse om ønskelig. Joggster har man valget om 12" eller 16" fasthjul som ikke kan brukes som svinghjul. Derimot kan man kjøpe en egen type svinghjul som består av to parallell 8" hjul som også kan låses.

Multi x baggen er en bag man kan justere som barnet vokser. I begynnelsen er den en vanlig liggebag, deretter kan man løfte opp ryggen og til slutt gjøre den helt om til en sportsdel. Denne sportsdelen varer dog kun til 18'ish måneder før man må gå over til vognene faktiske sportsdel. Quickfix baggen er kun øiggedel og kan ikke justeres, Den er god romsligere enn multi x baggen.

Så vidt jeg vet kan alle vognene ha bilstol på, men usikker på hvilke typer.
 
På mimmis står det at både joggetur adventure og joggster har svingbare (og låsbare) fremhjul
 
Tusen takk for svar alle sammen [emoji2][emoji2]

Jeg så det samme som Nanakorobi - adventure har svingbar og låsbart hjul. Skulle vist ta over for twist vognene [emoji848]
 
Back
Topp