Hva er ditt verste svangerskapssymptom?

M

Moderator Irene

Guest
Har du vært mye kvalm? Hetetokter? Hva var/er verst syns du?

Ikke lenge igjen nå da ;) ;)
 
I starten var kvalmen desidert det verste! Men den gav seg rundt uke 20. Nå er egentlig ingenting det verste. Har det ganske bra. Sikkert helt frem til varmen kommer [emoji23]
 
Karpaltunnelsyndrom [emoji849] og forsterket allergi [emoji32]
 
Kvalmen de første 6 månedene, kastet opp masse.

Nå er jeg fortsatt veldig kvalm, men nå er bekkenløsningen værst. begrenser meg veldig i hverdagen siden jeg har så mye smerter..
 
Begynner å plages med urolige bein om natta [emoji33]
 
Syns det værste var frem til uke 11, på delt første plass, kvalmen og trettheten(kunne ikke planlegge noe mer enn en ting pr dag, ble så trøtt og sliten av ikke noe... Nå er det vel lite, annet enn at jeg ikke er helt komfortabel med å få mage som vokser og vokser[emoji23][emoji23] men det symptomet kommer man ikke utenom! [emoji23][emoji23]
 
Kvalmen var værst! Nå et det bekkenet, men syns fortsatt kvalmen var værre
 
Kvalmen, trøttheta, den SATANS hallsbrannen, lite nattesøvn , og ikke minst blodtrykksfallene som kommer når som helst og hvor som helst...
 
Bekkenløsning, kvalme, svimmel, urolige bein, trøtthet :confused:

Bekkenløsningen er helt klart det verste :banghead:
 
Bekkenløsning er vell det verste. Spesielt med dobbel skiveutglidning og låsninger i nedre del av ryggen fra før av
 
I første trimester var kvalmen og trøttheten verst. Tror egentlig jeg var heldig i forhold til mange, for kvalmen varte kun fra uke 7-10 før den forsvant igjen. Andre trimester var jeg så og si symptomfri, hadde kun en voksende mage og følte meg veldig bra. I tredje trimester er det aller verste halsbrannen!! Helt grusomt... Drikker gaviscon og tygger på tyggetbl mot halsbrann noe som hjelper litt... Jeg er også plaget med ekstrem trøtthet igjen, jeg har smerter i ryggen og bekkenet, og jeg sliter nå med forstoppelse. Heldigvis ikke mange ukene igjen til termin nå[emoji1373]
 
Tett nese
 
I første trimester - kvalmen.
Nå er det desidert halsbrannen! På nr to og tre kommer trøtthet og bekken [emoji1361]
 
Back
Topp