Hva er ditt desidert beste kjøp til babyen?

M

Moderator Tone

Guest
Hvorfor er det det beste kjøpet?
Å hva er det mest unødvendige kjøpet?
 
det beste kjøpet: wrapsbody strech hybrid sjal. (muligens jeg endrer det til Oscha RingSling må bare "bryte" det skikkelig inn først)
 
Beste er en sånn koseklut med bamse i enden og smokk , begge har reddet meg i så mange situasjoner. Fleecekluten har han over øynene når han er trøtt så sovner han på sekundet.

Mye klær som var unødvendig.. men det var jo så koselig å handle inn før han kom:angelic:
 
Vi hadde jo egentlig alt fra før siden dette er nr tre... Kan jeg si garnet jeg strikket teppe av? ;) Teppet har ihvertfall blitt brukt masse, hver eneste dag og det er lett, men veldig godt og varmt :happy:
 
Er veldig glad for at jeg kjøpte en liten pose til bilstolen (Easygrow Mini). Den ble brukt i vognen og bilstolen hver eneste dag frem til det virkelig var vår i luften. Sparkedress fra Janus var og en favoritt. Som 'utenpådress' til å begynne med, og som innedress etter hvert. Ellers hadde nok vi også for mye klær (inkl. en del som nesten ikke ble brukt!!) men så har han vokst i rakettfart.
 
Vi hadde jo egentlig alt fra før siden dette er nr tre... Kan jeg si garnet jeg strikket teppe av? ;) Teppet har ihvertfall blitt brukt masse, hver eneste dag og det er lett, men veldig godt og varmt :happy:

Hjemmelaget ting er det beste :D
 
Back
Topp