Hva er din hobby?

Hest for alle penga. Blir 27
I år, har holdt på med hest siden jeg var ti, frem til da var det mest teoretisk til jeg fikk mulighet til å drive med hest i praksis.
 
Å strikke, sy, hekle og brodere. Og så liker jeg å bake og å lage mat. :)
 
Eg liker godt å brodere bilder og duker :happy: en interesse eg har fått fra min mamma :happy: eg er 28 år.
 
Jeg strikker :) typ hele tiden [emoji85]
 
Det er ikke feil å ikke ha en hobby:p men det høres jo ut som du har det!:)
Føler kanskje selv at jeg ikke har en direkte hobby. Jeg er en kunstnerisk og kreativ person. Liker å sysle med litt av hvert. Lage små figurer eller kort, perle, strikke (ingenting for avansert), bake, pynte kake, drive fram egne planter til hagen osv. Og jeg slurver og slumper og hermer etter bilder på nett:D også jobber jeg best under press. Dvs kan lage noe fint dagen før jeg trenger det men helst ikke før:p
 
Strikker [emoji4] regner det som hobby. Er 37 år [emoji4]
Hadde vel ikke noen direkte hobby før jeg jeg heller, men ble bitt av strikke basillen.

Synes ikke det er feil eller rart å ikke ha en hobby [emoji4]
 
Løping, men lite av det nå med bekkenløsning [emoji31]
 
Jeg strikker :) prøver å trene, men blir mest trening på tur med ungene :)
 
Kryssord
Kortlaging
Tegning/maling
Skrive og dikte
Baking/matlaging - elsker å eksperimentere i italiensk tempo, men passer ikke nå, får gjort svært lite kreativt utenom babyting da og da gir jeg jernet for å si det sånn :p
 
Jeg baker, strikker, broderer, syr, perler, lager smykker og scrapper :) Baking er den store lidenskapen! Hadde jeg kunnet hadde jeg bakt hver dag [emoji14]

Hobby regner jeg som en aktivitet som gjør deg glad og som du holder på med fordi du har lyst og ikke må :)

29 år :)
 
Jeg har altfor mange hobbyer!
Lager smykker, strikker, støper lys, hekler. Har til tider sydd litt, men ikke så mye i det siste. Har utstyr til maling, litt papirgreier, og strikkemaskin... det blir mye greier!
 
Litt av hvert si :hilarious:
Strikker, hekler litt, broderer, sying med prøvelapper av bunadssøm som jeg ikke har lært meg helt men driv å lærer meg dette og brodering/ plattsøm, lage roser av kaffefilter, eller så er det kreativiteten som styrer :):)
 
Back
Topp