Hva er din hobby?

Jente24år

Glad i forumet
Har du en hobby? Hva regner du som hobby? Og hvor gammel er du?:)


Selv har jeg ingen spesifikk hobby. Men jeg brenner for interiør/pynt. Elsker å shoppe inn ting til huset og pynte og dekorere.
Er også allsidig ellers og liker å svømme, gå på turer i skog og mark, strikke, bowle osv. Liker også veldig godt å bake :)

Er det feil av meg å ikke ha en direkte hobby? :(
 
Last edited:
Jeg strikker innimellom og spiller på data. Oftere det siste enn førstnevnte for tiden.

Spørs på humøret gitt. Men når jeg først begynner på førstnevnte er jeg i gang da.
 
Jeg har fotball som hobby, men ikke som spiller selv. Jeg er hovedtrener, trener og lagleder samt at jeg sitter i diverse utvalg og i hovedstyret i klubben. Har ansvaret for 75 gutter i årgangen til sønnen min. Hehe, trenger vel ikke si at jeg bruker enormt mange timer på dette ukentlig [emoji6]. Utover dette har jeg ingen hobbyer ettersom jeg har fysiske skader som umuliggjør ting jeg likte å drive med tidligere (f.eks å sy, strikke, sykle osv).
 
Har ingen hobby jeg heller. Har ikke energi og krefter til det med full jobb, hus og hjem, to barn(ene er 3 mnd) og hund.
Den fritiden jeg har når minste er lagt, bruker jeg på tv-titting/ mobil eller å ta en dusj.

Hobby i mitt hode er håndarbeid, spille instrument, speiderene, idrett, fjellturer.

Det å trene/se på tv ser ikke jeg på som en hobby.
(Er forøvrig 24 år)
 
Strikker, og så trener og konkurrerer jeg med hund i litt ulike hundesporter. :)
 
Har du en hobby? Hva regner du som hobby? Og hvor gammel er du?:)


Selv har jeg ingen spesifikk hobby. Men jeg brenner for interiør/pynt. Elsker å shoppe inn ting til huset og pynte og dekorere.
Er også allsidig ellers og liker å svømme, gå på turer i skog og mark, strikke, bowle osv. Liker også veldig godt å bake :)

Er det feil av meg å ikke ha en direkte hobby? :(

Interiør er jo en form for hobby det samme er jo også å svømme, gå tur, strikke, bowle osv som du nevner. Så du har jo hobbier [emoji4]

Jeg strikker masse [emoji28] «eneste» hobbyen [emoji85]
 
Strikking og hekling i hovedsak.
 
Interiør er jo en form for hobby det samme er jo også å svømme, gå tur, strikke, bowle osv som du nevner. Så du har jo hobbier [emoji4]

Jeg strikker masse [emoji28] «eneste» hobbyen [emoji85]
Joda, men jeg gjør jo ingen av delene gjevnlig, blir bare sånn av og til...bortsett fra å gå turer, det gjør jeg flere ganger i uken.

Strikking er gøy da! :D
 
Strikker, syr, generelt lage ting, legge negler, serier, trener, matlaging, shopping generelt. Ingen direkte hobby her heller, men føler samtidig at så lenge jeg gjør noe kreativt ute eller inne er en hobby, og trening.
 
Jeg liker å sy, eller være kreativ på andre måter. Og så er jeg friluftsmenneske!
 
Trene trene trene[emoji16] Alt fra styrketrening, fjell, sykling, kampsport, løpeturer.
 
Trening (løpe, sykle, padle, langrenn, styrke etc.), hundene mine, foto og strikking.
 
Strikker i perioder også spiller jeg et instrument i et janitsjarorkester [emoji5]
 
Syr klær :)
 
Ridning, trening(langrenn, slalåm, sykling, jogging, gå tur), mc, dykking. Men ikke alt jeg får gjort så ofte.
 
Back
Topp