Hva er din favoritt butikk? (Klær)

Zizzi :)
Store størrelser og fine klær :)
 
På nett: Zalando. Fordi det er godt utvalg, mange merker i ulike prisklasser og et godt søkefilter.

Fysisk butikk: veldig lenge siden jeg har shoppet klær i butikk. Da blir det mest ting jeg trenger, sokker, strømpebukse etc. Det verste jeg vet er å gå og titte, bære på masse klær, og skifte i trange prøverom. Men hvis jeg må si en butikk tror jeg det må bli Zara. Eller kanskje Vila... eller Mango. (Glad i spanske merker, visst.)
 
Jeg MÅ alltid innom Esprit når vi er på tur en plass de har det. Syntes de har god kvalitet, ok priser og så er det mye "tidløst" der. Ellers handler jeg bluser fra HM, og bukser fra BikBok (finner alltid pene bukser med høyt liv der). Hadde jeg hatt litt tykkere lommebok ville jeg investert mer i basisplagg av god kvalitet:happy: Men plagg som t-skjorter klarer jeg alltid å lage hull av en eller annen grunn (tror det er glidelåsen som gjør det), så det syntes jeg bare er tull å bruke masse penger på.
 
Nelly og bubbleroom. De har så masse fine og moderne klær :)
 
HM, utrolig kjedelig i klesveien
 
Hm til meg selv, får mye av søster da fra zenzhi, jentungen får mye fra hm, ull fra clarikids i Haugesund
 
Back
Topp