hva er dette?

BigMama

Andre møte med forumet
ventet mensen nå,igår trudde jeg den var kommet for jeg fikk en liten blødning brun/rødt men den forsvant igjen!!? har i det siste hatt hodepine og vært tørr i nese og munn og hatt en rar følese i magen!kan jeg vær gravid? er littt rart for jeg tok angrepillen etter kondomet sprakk,for vi er ikke helt klare for 1 til nå..nå er jeg smånærvøs..HJELP!!
 
Hei på deg....

Kan vel ikke se bort ifra at du er det....men jeg veit ikke....hehe. Du får ta en test, den forteller deg det som er riktig. Jeg sitter selv å lurer på om jeg skal ta en test nå, har gått en og en halv uke over den egentlige dagen for mensen. Men tør liksom ikke å ta den heller da for jeg føler meg ikke gravid, slitsomt å få negativ test... sukk

Men lykke til iallefall.....

Kos Anka
 
Ta testen selv om du ikke føler deg gravid! Eg tok testen igår og den var positiv! Men det er første prøveperiode eg har følt meg så lite gravid! Tidligere har eg vært kvalm, ømme bryster og det der, men denne gangen er det vanskelig å tro at det var et pluss eg fikk i går, for eg kjenner ingen ting ellers.... Så ta testen! Så krysser jeg fingrene for deg!
 
Hei lilletrille

Ja da hadde jeg testa meg... å nok et skuffende svar...ååå så deprimerende. Men hvor blir mensen av da, den har alltid kommet på tida før. Jaja er vel bare å prøve igjen.

Det er nå iallefall koselig at noen får det til....Lykke til da lilletrille :-)

PS: du kan gjerne sende en liten oppskrift på spiren din, hehe.

Kos Anka
 
Uffda.... Dette var synd!
Oppskriften er å ikke gi opp!!!! Har hatt lange perioder der mensen ikke har kommet, og små merkelige mens-blødninger jeg også, men det viktigste er å ikke gi opp! Etter uregelmessig syklus bestemte vi oss for å prøve hele tiden! Ja! Hele tiden! Dvs at vi hadde sex fra 4 dager etter siste mens, og annenhver dag helt frem til jeg skjønte at nå var det uansett for sent... Og denne gangen klaffet det! Hver gang lå jeg høyt, med puter inn under rompa og ventet i 5-10 min etterpå. Så det er oppskriften! Og husk å aldri gi opp! [:D] Håper dette hjalp litt...., eller?
 
Ok...da prøver jeg det....også skal du få referat hehe.... [:D]

Snakkes da...

Kos Anka
 
hei Anka!
Jeg har blitt gravid like etter mens med 4 av guttene+at det ble resultat med nr 6, så ha sex samme dag ssom mensen er slutt, det har jeg tro på. gutt nr 2 vet jeg ikke når han ble unfanget.hehe[8D]
ORIGINAL: Anka

Hei lilletrille

Ja da hadde jeg testa meg... å nok et skuffende svar...ååå så deprimerende. Men hvor blir mensen av da, den har alltid kommet på tida før. Jaja er vel bare å prøve igjen.

Det er nå iallefall koselig at noen får det til....Lykke til da lilletrille :-)

PS: du kan gjerne sende en liten oppskrift på spiren din, hehe.

Kos Anka
 
Hei maysen

Er det sant? Vi pleir å vente nesten ei uke etter mensen før vi har oss litt hehe... kanskje vi får prøve litt tidligere...
Takk for tipset...[:D]

Kos[8D]
 
Jeg tror at det viktigste man kan gjøre er å la vær å tenkte på at man skal lage baby! Slapp av og nyt sex'en, ikke tenk på hverken når i syklusen dere er, hvilken stilling dere har eller å stappe puter under baken etterpå! Ha sex fordi dere vil, ikke fordi dere "må".

Et vennepar av meg gjorde alt det der, uten hell. De fikk til slutt prøverørs-tvillinger, og nå, 1,5 år etterpå, har de jammen blitt gravide på den vanlige måten!!! De trodde jo at det ikke gikk an, og hadde sex fordi de ville, og ikke måtte.

Slapp av, ro ned kroppen og la naturen gå sin gang! Jeg selv har muligens også fått hjelp av helsekost, men dette klarer jeg jo ikke dokumentere! [:)]
 
Ja, jeg er veldig enig med deg Grete71. Det er ikke noe lurt å henge seg opp i å ha sex når det er eggløsningstid. Da blir det fort slik du forteller. Jeg er kaaanskje gravid og selv har jeg vært så avslappet som mulig med tanke på å bli gravid. Har også flere ganger siste halvår sagt til min mann at hverken han eller jeg må la det bli sex fordi vi må og ikke for lysten sin del.
 
En feil skriving-mener å ha sex for lysten sin del og ikke bare fordi en må.
 
Back
Topp