Hva er dette?

Selmaen

Glad i forumet
Noen som har noen tanker om hva dette kan være? Hatt det en uke under ene helen. Nå i kveld så jeg at hun har fått det på to tær på samme ben, samt stortåa på det andre benet. Blir noe mer rødt når jeg smører med fuktighetskrem. (Trodde først det var eksem).
45683012eea61d120b2d43a8f48c99e3.jpg

ad0ad9962e4cd053e0175dfdf52aa8f7.jpg
 
Last edited:
Noen som har noen tanker om hva dette kan være? Hatt det en uke under ene helen. Nå i kveld så jeg at hun har fått det på to tær på samme ben, samt stortåa på det andre benet. Blir noe mer rødt når jeg smører med fuktighetskrem. (Trodde først det var eksem).
45683012eea61d120b2d43a8f48c99e3.jpg

ad0ad9962e4cd053e0175dfdf52aa8f7.jpg
Ser litt ut som eksem, klør det?
 
Var på 2 årskontroll på helsestasjonen i dag, turnuslegen mente det kunne være munn, hånd og fotsyken, men hun virket ikke så sikker i jobben... Ser an noen dager til. Men kan legen gjøre noe med det da?
 
Men det kan og være eksem, ta deg en tur til fastlegen, er smittsomt om det er hån, fot og munnsyken. Hvis det er eksem er det greit å få en god krem, kan bli smertefullt om en får mye eksem
 
Jeg synes det er rart om det skulle være mfh-sykdom, det har vart for lenge nå mener jeg til at det skulle være det.
Men om det begynner å flasse snart så er det nok det det har vært.
 
Back
Topp