Hva er det til middag idag?

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Jeg har nettopp spist biff stroganoff med salat og poteter. + Sjokoladepudding og vaniljesaus til dessert.

Hva skal du/dere ha idag?
 
Spagettigryte blir det her idag :)
Men fy, skulle heller hatt din middag og dessert ser jeg :p
 
Her blir det å bestille sushi:) mannen har dratt på jobbreise en uke så i dag orker jeg ikke lage noe :p Er 18 grader ute,så da koser jeg meg med en bok og Pepsi Max ute på verandaen;)
 
Hjemmelaget pizza :)
 
Potetball og svinemør :)
 
Har fått kalkun hos svigerforeldre. Veldig snilt ettersom mannen har jobbet idag, og jeg vært alene med storesøster så vi var litt slitne.
 
Spagettigryte blir det her idag :)
Men fy, skulle heller hatt din middag og dessert ser jeg :p
Du må tenke sykehus versjonen av dette, så er set ikke like fristende
 
enkel middag. blir masse besøk utover dagen. så i dag blir det stekt servelatpølse og hjemmelaget potetmos. Helt greit for liten og stor
 
Fiskekaker og spagetti med ost. Første middag ute for i år! Og hadde planlagt å gå ut hele familien sammen , så derfor ble det noe lettvint. :)
 
Fiskepudding poteter og grønnsaker idag.
 
Grandiosa ;)
 
Her ble det servert ris, kylling og salat :)
 
Kyllingsalat og hvitløkssmørbrød i dag [emoji5][emoji5]
 
Laks, pasta med pesto og salat, men jeg har ingen matlyst om dagen føler at magen blir så full og alt blir ubehagelig:( så jeg spiste nesten ikke noe i dag heller....
 
Idag blir det fiskegrateng og poteter
 
Bakt potet med diverse godt fyll :) Jeg har så god matlyst for tiden, så det spørs om det ikke blir noen kilo ekstra de siste ukene. Håper også at noen av svangerskapskiloene blir værende på kroppen etter fødsel/ks :)
 
Back
Topp