Hva er det tidligste dere har kjent bekkensmerter?

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg er bare 3+4, men har kjent tendenser til bekkenvondt siden fredag, 3+0. Spesielt igår, hvor jeg brukte store deler av dagen på husarbeid, var jeg ganske ødelagt når kvelden kom, og inatt har jeg flere ganger våknet av ubehag i bekken/rygg/hofter.. Synes jo det er i tidligste laget da..
 
Jeg er bare 3+4, men har kjent tendenser til bekkenvondt siden fredag, 3+0. Spesielt igår, hvor jeg brukte store deler av dagen på husarbeid, var jeg ganske ødelagt når kvelden kom, og inatt har jeg flere ganger våknet av ubehag i bekken/rygg/hofter.. Synes jo det er i tidligste laget da..

Nå er det bare 6 måneder siden fødsel så kan jo derfor jeg sliter allerede, men er nå gravid i uke 5+5 og har kjent av bekkenet i litt over en uke. Det har blitt verre ved løft og husarbeid slik som du beskriver. Om du har tendenser til bekkenløsning allerede vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en bb hugme pute ganske så raskt. Denne redder meg på natta og sist så kunne jeg ikke sove uten denne, hadde den til og med på sykehuset når jeg skulle føde [emoji28] den er dyr men det er det beste kjøpet jeg har gjort noensinne [emoji4]
 
Nå er det bare 6 måneder siden fødsel så kan jo derfor jeg sliter allerede, men er nå gravid i uke 5+5 og har kjent av bekkenet i litt over en uke. Det har blitt verre ved løft og husarbeid slik som du beskriver. Om du har tendenser til bekkenløsning allerede vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av en bb hugme pute ganske så raskt. Denne redder meg på natta og sist så kunne jeg ikke sove uten denne, hadde den til og med på sykehuset når jeg skulle føde [emoji28] den er dyr men det er det beste kjøpet jeg har gjort noensinne [emoji4]

Jeg har allerede kikket på den, men tenkte at det er galskap å bruke så mye penger så tidlig [emoji14] bør kanskje revurdere da, jeg vet jo at jeg kommer til å få bekkenløsning, trodde bare ikke det skulle komme allerede..
 
Jeg har allerede kikket på den, men tenkte at det er galskap å bruke så mye penger så tidlig [emoji14] bør kanskje revurdere da, jeg vet jo at jeg kommer til å få bekkenløsning, trodde bare ikke det skulle komme allerede..

Kan love deg at den er verdt hver eneste krone, jeg syntes også at det var galskap å bruke så mye på en pute men når jeg hadde det som verst og endelig gav inn kjøpte den så kunne jeg gjerne ha betalte 3 ganger så mye [emoji28] sov godt på første gang på mange måneder når jeg fikk den [emoji4]
Har ikke prøvd noen andre ammeputer, men jeg syntes også at den fungerte superbra som ammepute [emoji4]
Det er enda veldig tidlig, men om ting ikke bedrer seg så vil jeg anbefale deg å kontakte legen som kan henvise deg videre til fysio, når jeg kom dit så ble det fort klart at jeg hadde bekkenløsning og bekkenlåsning, jeg ble henvist videre til kiropraktor og i løpet av et par uker ble jeg mye bedre og var ikke avhengig av krykker lenger [emoji4]
 
Har sovet med bbhugme siden måned 3. Jeg og syntes det var helt kreisi å bruke så mye på en pute, men har aldri angra. Bekkensmertene gav seg raskt, og nå helt på tampen av svangerskapet er den helt uvurderlig med tanke på å støtte magen og bekkenet på natta.
 
I første svangerskap kom bekkenproblemene i uke 14. Denne gangen var det første graviditetssymptom en gang i uke 3... [emoji30]
 
Jeg merket det allerede ved ca 5+0 denne gangen. Det gikk seg til igjen, og det kom ikke tilbake for fullt før i uke 28.
 
I andre svangerskap kjente jeg det før jeg testet positivt. Da var det ett år siden forrige fødsel. Hos meg ble det gradvis verre, gikk til fysio fra uke 12 og endte opp med krykker på slutten. Denne gangen kom det i uke 10 (7 år siden sist jeg var gravid), og nå (14+6) er det veldig vondt og med mindre det kommer et mirakel så blir det nok krykker denne gangen og. Har dog ikke fått time til fysio enda, så vi får se.
 
Back
Topp