Hva er det siste romantiske mannen din gjorde?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Og hva er det siste romantiske du gjorde for mannen din? :)
 
Han jobbet til 1700 på bursdagen min og var ikke hjemme før 1900ca og da var ungene i seng, han kom hjem med kake , roser ,sjokolade og potetgull.. Var så koselig å finne roser når jeg skulle pakke ut varene , ble sånn da glad hehe, forventet ikke det i det hele tatt da jeg sjeldent får roser hehe, tror ikke jeg har fått roser siden eldste var baby eller var det rett før han ble født haha (2år siden) haha ..
 
I går lot han være å se fotballkamp med gutta for å hjelpe meg å øve til eksamen. :D (På eget initiativ.)
Også fikk jeg en kaktus i helgen som var, fordi den var "Liten, søt og tøff, akkurat som meg." (Kliss, klass, hehe..)

Tja, det må kanskje være da jeg ga ham full kroppsmassasje tidligere i uken, eller da jeg kjøpte blomster til ham her en dag. :)
 
Jeg må i hvertfall gjøre noe romantisk snart, for kan ikke huske sist jeg gjorde noe..Jeg er dårlig på romantikk, så vet ikke helt hva det skulle vært heller :p
 
Samboer e veldig romantisk av seg, senest igår levna han igjen noen søte lapper på treningsstudioet til meg [emoji7][emoji2] Litt dristig da kem som helst kunne finne de, men vi e ganske tidlig om morgenen å trene da [emoji14]
 
Oi, det begynner å bli en stund siden for oss begge. Vi pleier begge å legge igjen lapp til den andre om at vi elsker hverandre hvis en av oss er på reise, som regel på hodeputa eller en post-it på baderomsspeilet. Mannen har også pleid å gi meg kaffe på senga på hytta, men etter at mini kom er jeg oppe lenge før han, evt. står opp med en gang mini våkner. Liten tid til lange morgener med bok og kaffe i senga for tida ☹

Takk for dytten forresten, får gjøre noe litt hyggelig for han snart.
 
Tok mini og lot meg sove lenge [emoji173] han hadde også ryddet leiligheten til jeg våknet ^^ Små gleder [emoji23]
 
Tok meg med på ein fin, liten kjærestetur for eit par veker sidan :)
Og elles kjøper han som regel blomar kvar fredag. Men hmmm...ikkje i dag!
 
Vi hadde 7-årsdag her for litt siden. Vi pleier ikke å gjøre så stor deal ut av det, men for å vise han hvor mye jeg setter pris på han hadde jeg kjøpt nye fjellsko til han (noe han ønsket seg og trengte), lagd et kort fra bunn av med bilde av oss to og skrev noen fine ord om hvor mye han betyr for meg, og hvor mye jeg elsker han. Jeg jobbet sent, så hadde pakket inn gave og satt frem kort sånn at det var det første han så når han kom hjem fra jobb. Hadde i tillegg hengt opp litt diverse post-it-lapper rundt omkring i huset med forskjellig tekst på. Han ble superglad, men også lei seg for at han ikke hadde noe til meg. Jeg ble ikke så veldig skuffa, for jeg hadde ikke forventet noe. Så tenkte ikke noe mer over det.

Noen dager senere, kom han plutselig med en splitter nye PS4 pro til meg, ferdig lasta med alle spillene mine! Han sa bare "gratulerer med dagen!" (vi hadde en PS4 fra før, som han fikk av meg for noen år siden).

Så nå ha vi hver vår, og trenger ikke "krangle" om hvem som skal spille [emoji85]
Ikke sånn superromantisk, men jeg ble så overrasket og glad!

Ellers er det bare roser en gang i året, og det er på bursdagen min. Men da er han så romtantisk med alt, at jeg tror han tenker det veier opp for resten av året [emoji85]
 
Ble med meg på lampebutikken denne uken [emoji4] har snakket om det lenge og han har satt seg på bakbeina, men han ga etter. Neste blir vel IKEA [emoji16] #hverdagsromantikk [emoji7]
 
Fikk gavekort på akvariet av han til bursdagen, for oss, ungene og min lillesøster :)

Han vet hvor mye det betyr for meg å gjøre ting sammen med familien, så det synes jeg var veldig romantisk :)

Siste jeg gjorde var vel å overraske han med å hente han på jobb :p da slipper han 2 timer reisevei hjem:)
 
Jeg Fikk, helt uventet, roser av han idag når han kom hjem fra jobb <3
 
Vet ikke om det er romantisk? Men han sender meg melding hver morgen og sier god morn frøken nydelig :) Det synes jeg er veldig søtt.
 
Back
Topp